Lirke, lirke, litt og litt mer

 

 

 

 

 

Jeg teller på knappene.Litt til og litt til, ikke riktig ennå -.

 

 

 

 

For kanskje innbiller jeg meg alt -.

Fryktelig når en ikke tør lite på seg sjøl.

 

Og, jeg er nok ikke enig, jeg vil ikke –, jeg vil bare ikke.

Egentlig vil jeg heller ikke skrive om det, men jeg har ikke noe anna å skrive om.

 

 

Kan det ikke bare gå over…

Jeg vet ikke en gang hva som skal gå over.

 

 

 

Og ute regner det, kaldt, stikkende regn.

 

 

 

Halsen er småsår.

Egentlig vil jeg skrive noe festlig, morsomt, noe lett og lystig.

 

 

Dette har vært her siden slutten av mai, da jeg var på den turen HER.

Og på en måte har dette diffuse blitt verre.

Verre etter jeg var syk.

 

foto fra Pixabay

 

Er det D-vitamin tablettene, tenker jeg.

Dem jeg var på apoteket for å hente for en uke siden.

Er det dem som setter meg verre på sidelinja enn tidligere.

Hodet har en svak murring uten egentlig å være ordentlig vondt.

Jeg greier ikke stå lenge på to ben, uten å føle jeg har lyst å bare deise sammen, panna blir klam av svette.

Jeg er kvalm uten å være kvalm, mer som et slags ubehag.

 

 

Jeg vil det skal gå over.

Vurderer å bestille legetime, men jeg vil bare det skal  g å  o v e r!!!

 

 

Og ute regner det.

 

 

Gårdsveien er kjørt opp av traktor som har dura opp og ned veien i regnværet.

Han som skulle gi meg kostnader på hva reparasjonen av taket kom på, lar ikke høre fra seg. 

 

 

 

Jeg ønsker meg et lastebillass av energi.

Ønsker bare å virke.

 

Bare å virke har vært fint, takk. 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. ✨✨🎆🌅☀️✨☀️✨☀️✨☀️☀️💛 her sende æ masse energi ✨✨☀️🦋 og kanskje bestill en legetime samtidig som du vil det ska gå over? Greit å få sjekka når det e blitt så betraktelig verte. Og om det kan bli verre, kan det også bli bedre ❤️❤️

    2. GOd morgen 🙂
      Kanskje ikke dumt med en legetime… det er trasig når det liksom aldri går over <3 Men det går nok over litt etter litt <3
      Lag deg en så god dag som mulig 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg