Både høgt og langt

 

I dag har eg gått over ei mil i tusen meter over havet. I kveld er eg eit kadaver.

Så her sit eg på rommet ein fredagskveld medan folk fyk oppstasa forbi vindauget mitt. Eg passar best her eg er.

Men dagen har vore fin, og ikkje minst sveit – i strie straumar.

Vi tok buss opp til eit fjellområde som heiter Ifonche.

Og om du tenker at det er ingen sak når ein køyrer buss, må tru om igjen. Vi gjekk opp og ned, i skoglandskap og frisk luft. Det kjendes godt. Ein måtte og konsentrera seg, for falt ein kunne det fallet verta både langt og katastrofalt.

Så i dag vart det grundig trening ute.

 

Eg strør nokre bilete frå turen ut i innlegget:

Løvetannlignande planter på ein meter

Eit av fleire fantastiske utsiktpunkt

Trestammer skadd av skogbrann

Havet langt, langt borte

Rett opp i bratta

Heilt ut i det blå

Eit hus med ein rund plass

Ei eng med blomar

Mjuke furutre

 

Opphaldet går mot slutten. Men enno er ei veke att.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg