Et skikkelig intetsigende innlegg

 

 

 

 

Dårlig konsentrasjon, for dårlig til å lese. Greier jeg å skrive da…

 

 

 

 

Ute regner det, det regner og regner. Men det skal bli bedre, det skal faktisk bli bra. Om noen dager.

Denne dagen har flytt bort på alt vannet.

Jeg har faktisk skrevet en historie, der overrasket jeg meg sjøl.

En historie jeg tenkte å skrive.

Nå har jeg et par dager å flikke på den.

Kjøkkenet ville ikke bli ryddet i dag heller. Men, jeg har vasket et par maskiner med klær…det hadde samlet seg opp.

Men kom jeg meg ut.

Nei.

Jeg sovna sittende i dag også, etter jeg hadde spist. Liksom kroppen måtte ta seg sammen for å fortsette.

Tenkte meg på butikk, men det var et for stort tiltak.

Slik har dagen min vært.

Og jeg er skikkelig introvert om dagen.

Skjelden jeg er så ille.

Men det også går over til likt meg regnet.

Så noe mer sto ikke på tapeten i kveld. 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg