Helger og innlegg som forsvinner

 

Når du skriver et innlegg og det forsvinner, da orker du ikke skrive nytt.

 

 

 

 

I går var jeg hjemme en tur. Hadde en avtale.
Huset var iskaldt. Jeg fikk tent opp og varmen steig.

Så satte jeg meg ned og skulle skrive et innlegg, det het «kavring og kefir». For jeg lagde meg akkurat det for å spise.

Skulle bare legge inn et bilde og poste.

Plutselig forsvant det.

 

Da klappa jeg sammen data’n. Og så spennende var ikke innlegget.

 

Jeg pakka ny bag, fant fram diverse og låste døra.

Jeg er fortsatt hos mor.

 

Tok med meg masse garn.

Restgarn.

 

 

Skjerf, tenkte jeg.

Skjerf av restgarn.

 

Vi går mot vinteren.
Hadde også igjen en halv sokk.

Ullsokk.

Fikk strikka ferdig og sydd inn alle trådene.

 


De varmer.

 

Ute regner det.

Det sludder.

Snø i fjellet.

 

Turen jeg tenkte ut ble det ingenting av.

 

Jeg har strikka.

Snakka.

Helga har gått.

 

Fredag var jeg til kontroll for øynene.

Det så bra ut.

Jeg ser nokså bra, men må bestille time hos optiker.

 

I morgen er det jobb, kanskje ennå et par dager hos mor, har også lovet å hjelpe lillesøster.

 

Nå skal jeg klirre litt mer, så legge meg.

En ny uke står foran.

 

Har du hatt en fin helg?

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Håper moren din er frisk etter lungebetennelse nå… eller i bedring. Min mor er iallefall i bedring selv om hun er slapp fra tablettene…. 😀
      Vinteren kommer og vi trenger varme og gode sokker 🙂 FINE!

      Lag deg en fin mandag 🙂

    2. varme ullsokker og skjerf er god å ha vi trenger det nå som vinteren står for døren,fine sokker foresten :=) av komentaren til Mette skjønner jeg att din mor ikke har vært frisk ,håper hun er i bedring ,helgen vår har vært fin hekltisk med mye besøk men fin alikavel

    3. Jeg har hatt en fin helg. Jeg kunne ønske at det er like lett for meg å strikke også, men med vonde skulder og ledd er det ikke lett. Men kos deg:)

    4. God kveld 😊 Nei det frister ikke å starte på nytt når et innlegg bare forsvinner sånn. Så fine og lune sokker du har strikket, noe som minner meg på at jeg har igjen å felle til tå på min første sokk på mange år. På tide å finne den fram å gjøre ferdig hele paret 😉

    5. Ser ut til at du har hatt ei flott helg! Kjekt å strikke opp restegarn! Og nå trenger vi varme klær! Jeg har hatt ei fin helg (som du kanskje har sett…)! Klem <3

    6. Ja, når det blir borte sånn uten videre, blir man lei. Men jammen er du flink med håndarbeidet. Godt med varme sokker og et skjerf utover. Ønsker deg en fin dag i oktoberlyset. Glad det går bra med synet. Klemsiklem:)

      1. I senere år har jeg prioritert ned handarbeid, før var jeg rimelig flittig. Prøver å få det inn i hverdagen min igjen. Takk, riktig fin dag til deg også. Klem <3

    7. Hei! Har hatt en kjempefin helg, virkelig vellykket tur til Polen. Nå er snøen kommet her i Drammen og jeg håper noen sender meg lester/ullsokker i julegave 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg