Så er våren her helt på ordentlig

 

 

Litt her og litt det.  Tenk det… Det er lørdag igjen. En dag med sol.

 

 

 

Så da får en lyst til alt. Men tida, ja –  den er like ubønnhørlig som ellers.

Jeg vil være ut, jeg vil være inne. Så da løper jeg fram og tilbake. Går ut for å henge klær, begynner i stedet å klippe bort villbringebær som sprer seg som en sterk hær. Jeg må støvsuge rommet til mellomste, tenker jeg, der var det virkelig blitt støvete siden sist. Støvsugeren ligger med slangene slengt rundt seg, nesten som en elefant, ikke det at elefanten slenger snabelen rundt seg.

 

Men så må en få i seg mat også.

Og mens jeg spiser kan jeg blogge.

 

Det er helt fantastisk at vi er kommet hit, sjøl om det bare er et blaff. Våren blafrer hastig fram til den grønne sommeren.

Må bare nyte, opp med alle sanser. 

 

Datter og samboer kom i gårkveld, men dro videre inn til mor. Jeg bestemte meg for å ha kvelden i ro hjemme hos meg sjøl.

Sjøl om jeg hadde et veldig koselig besøk på museet var det godt å bare å roe ned.

 

 

Så at hvitveisen hadde dukka opp i hagen.

Ser at bærbuskene bør beskjæres.

En behøver ikke være redd for å bli arbeidsledig.

Rabarbraen er i gang med å skape de store blada.

Men til tross for-, våren er helt fantastisk.

 

Hva liker du best med våren?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Våren er nok den fineste tiden på året, for da våkner naturen til liv og det spretter fram blomster og blader. Fuglene endrer kvittringen sin og er vi heldig skinner solen hver dag ☀️ Vi har hatt mye sol i det siste, men i dag regner det, og det er et sånt godt innevær. Ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    2. Fint med vår ja..liker godt alle fotomotivene som dukker opp f.eks 🙂 Ser vårlig ut hos deg, har vært mye kald luft her..men meldt mer varme i uka som kommer.. Klem <3

      1. Når våren kommer, eller kanskje den allerede er kommet hos deg også, da sker nesten alt for fort. Og bilder ja, du har mange fine fotomotiv. En god tid. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg