Virr og vapp, fra dag til prakk

 

 

 

I kveld viser jeg bare noen bilder fra i går. For denne dagen kjørte meg i grøfta.

 

 

 

 

I går fikk jeg gjort slik som jeg hadde satt på plana.

Blant anna å gå en tur i skogen.

Tenkte dette kunne bli et fint bilde, men ble ikke så spesielt, bare et gult løvblad.

 

 

Og disse blada av denne rogna var nesten helt sorte.

 

 

Tistelen syns jeg også var fin, den var litt mer fotogen.

Må vel kalle det en blomst.

 

 

I dag kom jeg meg vei og fikk tatt noen blodprøver, var innom butikken på returen.

Fikk handla inn til middag, hadde bestemt meg for noe det var årsvis siden jeg hadde laget; Fiskeboller i hvit saus.

Kjørte på med grønnsaker og det falt i smak hos mor.

Så langt fulgte jeg dagens plan.

 

 

I går lot jeg meg facineres over at bladene på trærne satt fast i toppen, den lengre nede hadde blåst av. 

 

 

Lillesøsteren min kom en tur framom hos mor i dag også, hun ville ikke ha middag.

Men hun er veldig glad i søtt.

Hun var opptatt av skadedyr.

Det var godt og sette seg i bilen for å kjøre hjem.

Hodet mitt hadde bestemt seg for å bli vondt.

 

 

Det lysna til i går, huset ble bare en siluett da jeg la i vei på skogsturen.

 

 

Og da jeg kom på toppen av haugen viste sola seg også fram.

 

 

I kveld da jeg kom hjem var sola gått ned.

Jeg fant ut at jeg måtte smøre meg med en salve for stive muskler, for tenkte at det måtte være grunnen til hodets noen begrensninger…  

Men den der salva var fryktelig fæl, tror jeg må dusje meg før jeg legger meg, utstår ikke lukta.

Blir kvalm.

Har fulgt et webmøte i denne lukta, hodepina ble egentlig verre.

 

 

Det var stille da jeg kom hjem i kveld, men hører vinden holder på å ta seg opp.

På toppen av haugen i går var i alle fall fjorden veldig stille.

 

 

Men nå skal jeg avslutte innlegget mitt, ta dusjen og en hodepinetablett.

Og så køye.

Det tror jeg er det aller lureste jeg kan gjøre akkurat nå.

 

Så i kveld må jeg gi meg med skriving, får svare og kommentere når topplokket er vatret.

 

 

Sov fortreffelig.

Tror også jeg kommer til å gjøre det, slik etter hvert.

Og jeg gleder meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Likte solnedgangbildet jeg, og fiskeboller i hvit saus blir man vel egentlig aldri lei, håper hodet fikser seg riktig vatret gjennom natta 😜 beste ønsker.

    2. Nydelige bilder. Jeg likte det med den brune rogna jeg. Dagene farer av sted for oss alle, og alt rekker vi ikke, men vi rekker det vi gjør. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

    3. Flere fine bilder her syntes jeg, men det var det siste som gjorde det for meg 🥰 Her blåser det kraftig i dag, og løvet tviholder seg fast til grenene, vil liksom ikke slippe men noen må bare…. Ellers har jeg sovet så godt i natt, og våknet uten at nakken var stiv. Noe den var i går, så jeg gikk rundt med hodepine. Håper du får en fin tirsdag, klems 🤗

      1. Takk, koselig at du likte det siste. I grunn bra at løvet ikke vil slippe, kanskje det også ønsker seg mer sommer :). Så godt å slippe stiv nakke. Kjedelig når det blir hodepine av det. ‘Utmeldt’ tirsdag, men ellers bra. Ha en fin kveld. <3

    4. da håper jeg du våknet utkvilt i dag uten hodepine .Mange koslige bilder hos deg ,ja med den våte høsten så råtner mange blader før dei rekker å bli gylne og fine ,sånn er det i år :=) fiskebiller er godt ,lett å lage og lett å like

      1. Takk, er så fint ut på tur med fotoapparatet. Ja, egentlig burde man ha laget fiskebollene fra bunnen – men har ikke vært å fiska ennå. En av planene. 🙂

    5. Flotte bilder!🤗
      Det med solnedgangen var virkelig fint.🤩
      Håper virkelig hodepinen har gitt seg.
      Absolutt alt blir tungt når hodet verker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg