Snart slår eg av ljoset

 

Eit innlegg på tomgang utan driv. Berre litt facts ein laurdagskveld.

 

I kveld er eg sliten. Dagen har gått i full fart. Nei da, har ikkje gjort mykje. Men har hatt gjester og skal ha kontroll på mitt eige mat inntak. Ein litt motstridane handling. Eg klarte og ha inntak av mindre kaloriar enn eg skal, jippi, men det var heilt feil i fordelinga av karbohydrat, protein og fett.

 

Ideelt skal eg helda meg innan 50-60% karbohydrat men tok inn 44%, 10-20% protein og resultatet vart 9%, og til slutt skal fett inntak ligge på mellom 25-35% og resultatet vart 47%. Da har eg ete tre sjokoladefondant og spekeskinke, så i morgon må eg satse på mat med lite fett tenkjer eg.

 

Eg vakna tidleg i dag og starta smått med rydding, dekte delvis bordet kokte risgraut og kokte potet til spekemat. Gjestene mine var foreldra mine og veslesyster. Da eg henta foreldra køyrde vi og innom butikken og fekk handla. Det er ikkje så lenge sidan eg kom heim etter og ha køyrd dei attende.

 

Kjenner eg er litt godterisjuk, men ikkje aktuelt. Kanskje eg berre finn senga tidleg……..eller kanskje er akkurat det for seint. God natt i alle fall, no slår eg straks av ljoset.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg