For mange år sidan og framover

Her sit eg og kan ikkje anna gjera. Eller……..det kan eg nok, så klart……. Men ikkje der eg ville ha vore i dag.

For 24 år sidan låg eg med ein liten gut i armane. Eit levande, lite barn, passe stort og heilt perfekt. Sidan den gong har dagen vore feira. I fjor feira han saman med jenta si, det var berre dei to.

I år reiste søstrene og faren for å være saman med han på dagen. Det var plass til meg også, men hunden hadde ikkje eg plass for. Så litt lei meg fekk eg ikkje feira saman med han i år heller. Men neste år, sa eg, da eg ringte for å gratulera tidlegare i dag. “Da er du eit kvart århundre” sa eg til han. Og han syntes tida hadde starta å gå fort.

Han har hatt ei reise gjennom livet sitt med mykje lærdom. Han ga og meg lærdom, lærte meg å sette sjøbein på landjorda. Sjølv står han på føtene sine på både betre og betre vis. Han er ein oppvakt gut.

Den første ordentlege barnefødselsdagen feira han da han var tre år. Det budde mange i gata som var omtrentleg like gamle. Vi hadde fiskekonkurranse. Eg sydde og måla fisk som eg fylte med godteri. Ungane låg på magen på golvet og fiska gjennom ei opning under gelendret framom trappeopet.

  

Fotograf Ingvild

Så kom søsterene og dei fekk gode søskenrelasjonar. Bileta under er frå 1997, 2003, 2009 og 2013.


Fotograf Ingvild

Så kom  fjortisperioden hans som eg ikkje ante konturane av. Og at denne guten har ljose foreldre er ikkje til å tru.


Fotograf Are

Frå denne perioden gjekk han over i ein periode der det handla enno meir om utseende og han hadde nokre modelloppdrag.

Fotograf veit eg ikkje



Fotograf Marina Knudsen


Fotograf veit eg ikkje



Fotograf Ingvild

Her er siste fødselsdagen eg var med og feira. Han fylte 22 år.


Fotograf Ingvild

Frå i fjor sommer.


Fotograf Ingvild

Og frå eg besøkte han og kjæresten i april. Han var heime ein tur i juni, men det hadde eg ikkje noko bilete frå.


Gratulerer med dagen Are, eg dukkar nok opp ein tur i august når eg har hundpass.

11 kommentarer
    1. Gratulerer med sønnen 🙂 Synd du ikke fikk vært å feira på dagen..men sånn er det noen ganger ..
      Så søt som liten og så blir han en voksen og veldig kjekk gutt ser det ut til ..og han gjorde seg jammen bra som modell..gøy :)) Så håper jeg det blir hyggelig når dere møtes :)) Ha en fin kveld og klem fra meg <3<3

    2. annebe: Ja, det var dumt jeg ikke fikk vært der, men slik er det som du sier noen ganger.
      Vurdere en tur nedom Oslo i ferien min, og da treffer jeg han :). Det blir koselig.
      Han en riktig fin kveld du også, nå skal boffen og jeg ut en tur…solen kom fram:))). Klem<3

    3. Oldemorbloggen: Han var ei stund for kjekk, og det er ikkje bra…. Men held på å veks seg til så det utvendige og innvendige passar saman.

    4. Gtatulerer med dag. Flotte bilder av flotte barn. Og så fint at de kan være venner og bry seg om hverandre, søskenkjærlighet er viktig…

    5. karidansen: Takk :), han var….er en stund siden oppdrag nå. Det håper jeg også, for et kvart århundre er absolutt noe å feire :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg