Bytur i all enkelheit

 

Så er eg heime. Som ein premiering etter mil i bil.

 

Det vart ein bytur med lesebriller og mobil. Her er det bilde av elende.

Lesebrillene ligg att, for dei rakk ikkje ta dei i dag og mobilen er med heim att. Eg hadde ikkje lasta opp det eg skal ha med meg vidare på telefonen. Fekk lada den opp hos yngste, for i går fekk eg ikkje det til ein gong. Så no er kontakta med utomverda usikker, men det har ikkje noko å seia. For no kan eg ha visse utfordringar med å lesa også. Men er det så nøye…..

Elles har eg tullbriller, så eg skal nok berga.

Etter ein lang og nydelig gåtur i vakker natur i byen ut mot havet utan fotoapparat………..ja, eg har fortalt om apparetet, det virker ikkje heilt det heller………….ikkje pc’n heller for å væra heilt ærleg…………..hadde eg avtale med yngste.

Her er eit bilete av oss for nokre år sidan. Ja, eg gjekk litt bananas i redigeringa i kveld.

Vi kjøpte oss Fishan (fritert fisk og chips) som vi tok med heim til henne. Etterpå la vi oss til å sova litt. Det var kjempeherleg. Da eg vakna etter 20 minuttar forsto eg ikkje kvar eg var.

Men no er heime, og sjølv om eg sette av varmen før eg reiste til byen var det ordentleg godt og være heime hos seg sjølv.

Og så har eg kjøpt den førstejulegåva i år.

Har du starta?

10 kommentarer
    1. Kult bilde 🙂 Mye som ikke funker hos deg om dagen da…litt sånn alt på en gang..men blir bra med nye briller og mobil etterhvert tenker jeg 🙂
      Fisk og chips har jeg aldri smakt…men har hørt det er godt 🙂 Nå er det leggetid her 🙂
      Nattaklem fra Mjøndalen :)))

    2. annebe: Takk, morsomt å leike seg med bilder :))).
      HELDIGVIS virker bilen :))))….bank i bordet :))). Men det blir nok ny mobil etter hvert, og så tror jeg skal få meg i databriller (da får jeg tre par å sjonglere med :).
      Maten smakte, men foretrekker og sitte på kaia i solskinnet om sommeren. Opplevelsen er en tanke større da….og smaken :).
      Sov riktig godt.
      Nattaklem<3.

    3. det blir mange nye ting på deg da etterhvert 🙂 blir det helt ny telefon også ? koselig med en bytur uansett da,og et koseligt bilde av deg og yngsta di 🙂 jeg må nok innrømme att jeg har begynt å bli ferdige med julegavene jeg,har litt igjen men ikke mye 🙂

    4. Mye tull med det tekniske hos deg om dagen…..og lesebriller, DET har blitt et “Must” for meg i alle fall!. Bildet er stilig, både motivet og redigeringa. Har også kjøpt ei julegave. Skal bare kjøpe fem seks gaver, så det er ikke så mye å ordne. Skal trolig feire julekveld alene i år, eller jobbe. Det er helt greit! 🙂

    5. Hørte da ut som om dette ble bra likevel? Med første julegaven i hus til og med. Nei, jeg har ikke begynt med det enda. Ikke så mye jeg skal fikse, så det stresser meg aldri. Ha en fin kveld 🙂

    6. fruensvilje: Jeg får nok greie meg med disse tekniske dubbedittane en stund. Ny telefon må det bli, og håper jeg kan skaffe meg et bedre apparat etter hvert. Pc’n som hopper over bokstaver og drar sammen ord får jeg bare sloss med en sund til.
      He, he, regnet vel med at du begynte å bli ferdig med julegavene :)))).

    7. karidansen: Ja, sliter litt med den tekniske biten. Lesebriller er viktig….avstandsbriller også. Og må nok bare ordne med databriller, sitter mye på skjerm.
      Driver og prøver ut et nytt, for meg, bilderedigeringsprogram. Det er så artig.
      Ferdig med en gave du også ja :). Er egentlig ikke så mange gaver jeg skal gi heller…..skal vi se….12 tror jeg.
      Bra det er greit for deg om det blir feiring aleine….kanskje litt greit om det blir jobb da…..

    8. natheless: Tenkte jeg skulle bli ferdig med gavene i det som heter GOD TID i år :). Driver å øver meg på det, har vært ALT for flink på stress :))). Disse dagene går så fort, håper kvelden din var fin :)…og du er heldig som ikke lar deg stresse. Det er så viktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg