Langt ut i året allereie

Det nye året tok eit langt steg inn i seg sjølv. For berre å væra i gong antakeleg.

 

Og eg heng med.

Men i morgon er eg gong på ordentleg.

For her har det på ein måte vore unntakstilstandar. Eg fekk ein sjukling i hus. Ei lang litajente som fekk time for å ta mandlar.

Endeleg.

Etter fleire år med problem.

Vi kom oss heim att andre dagen, med is og super og smertestillande.

Etter vel ei veke var mi lange, slanke gått ned alt for mange kilo. Så etter kvart som fast føde kom på menyen vart den heller feit. Mi slanke plan måtte settast på vent.

I kveld er eg heime igjen. Til tomt hus. Dvs. dei firbeinte er her.

Vi reiste på nok ein Trondheimstur i går, for i dag var det min tur – full sjekk og kontroll av mi helse.

Eg fekk med meg treningsprogram heim, musklane er liksom ikkje heilt der dei skulle væra. Det er bra alt som kan gjerast noko med. Og det trur eg på. Sjølv om eg ikkje er i ein super periode no. Litt  ekstra oppfølging her og litt anna medisinering. Men dette er så frykteleg uinteressant -.

Men eg er i gong med å finna ut meir om meg, og korleis eg skal bli…….kanskje rett og slett bra!!

 

Eg gle meg på å ta fatt.

 

Med sola lurande attom fjellranda og lyset strekkjer seg både mot morgon og kveld.

 

Eg håper alle eg ikkje har fått tid til å følgje med har det bra-.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja det å ta mandlene er nok en ufrivillig slankekur, og kanskje ikke helt smertefri heller. Jeg slet med mandlene da jeg var barn, men de ville ikke ta dem… Sa jeg ville vokse av meg plagene, og det gjorde jeg også ;o)) Det var sikkert hyggelig å ha datteren på besøk selv om hun ikke var i form ;o))
      Ha en fin onsdag.

    2. Hoppla, mandelfjerning er ikke å spøke med. Håper hun blir fin nå da!!!! Så er det din tur. Måtte le av disse ordene: “musklane er liksom ikkje heilt der dei skulle væra.” Nei, det er ikke mine muskler heller. Nedfallsfrukt alt sammen! Men tar man det med humør, så virker de i hvertfall!!! Lykke til. Vi tastes!

    3. Vera Lynn: Hun hadde det ganske vond noen dager ja. Heldig du slapp ta de. Hennes var helt ødelagt, etter det legen som opererte de ut sa.
      Veldig hyggelig å ha henne hjemme og heldigvis ble de ingen komplikasjoner :))).

    4. natheless: Regner med hun får en helt annen energi :))).
      JA, nå er det min tur. Det syns jeg er veldig godt.
      Vi må vel regne med hengetendenser etter hvert som år legger seg på baken….og et utall av andre steder :).Humør er viktig ja, viktigere enn muskler :))))..

    5. koselig å høre liv fra deg :=) mandlene er ikke bare bare når når en er voksen,godt det gikk bra da og att ho mor kunne stelle litt ekstra for jenta si :=) godt att også du får hjelp til å komme videre,det går mot vår og da blir ting alltid litt lettere

    6. fruensvilje.blogg .no: Takk, ja, jeg falt helt ut.
      Det var fint og ha yngsteberta hjemme, og ikke minst at det gikk bra.
      Når jeg fikk diagnosen, så ble jeg ført inn i et opplegg. Fikk et veldig positivt inntrykk av dette i går, de jeg møtte virka dedikert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg