Heime hos seg sjølv

Eg hadde for lite ved til å tenne opp no da eg kom heim. Men det går bra for det.

 

Koka meg ein kopp te og fann fram litt mat.

Det er nokre timar sidan eg reiste heimafrå. Til levering av bil, jobb og slikt.

Etterpå kom eg meg i bassenget. Første gong på nyåret. Det var så godt å kjenne det varme vatnet rundt kroppen. Godt etter gårsdagen også. Kjenner eg hadde bruka noko som ikkje hadde vore i bruk på lang tid.

 

No er kvelden her. Snart natt. Det skal verta fantastisk godt å legga seg.

Bilen har fått ny olje og nytt filter. Pengeboka mi sukka tungt. Men det er viktig å koma seg både fram og framover.

 

Eg sender melding åt barna. Dei har vore på ein filmfestival og sett film. Yngste var med med eit par filmar, kortfilmar. Fekk melding om at det vart ingen pris. Men mellomste fortalte at det var koseleg å henga saman med broren, søstera og kjærasten sin. Og trivsel er det viktigaste.

 

Eit lite glimt av min dag.

Ein fin dag.

Det håper din dag var også.

 

 

4 kommentarer
    1. god morgen.En deilig dag,å som eg savner varmebassenget på Muritunet hi hi ,nå har jeg fyrt opp i ovnen,det har ikke rukket å bli varme i stua ennå,men det er ikke kaldt heller,blir nok snart deilig varme ,og jeg skal prøve å kose meg i dagen

    2. fruensvilje.blogg .no: Du har ikke varmebasseng der du bor? Jeg er veldig glad for at vi har, men det har vært snakk om å legge ned…så klart :(.
      Viktig å kunne kose seg i dagen sin :)))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg