Forbi i fart for både frihet og friing

 

 

 

Datoen i dag er en D-dag. Den er i farta, prøver å ikke stresse. I morgen vil det lande litt, kanskje… I alle fall til helga. På en måte. 

 

 

 

 

I dag har vi  invitert til friing på museet.

Det lille foredraget ble nettopp ferdig.

Resten blir teknisk.

Og så får alt stå meg bi, det ble litt lengre enn tenkt.

 

 

Om en halv time er jeg på hjul.

I går fikk jeg telefon fra en journalist, om jeg visste om noen kom til å fri… Det vet jeg ingen ting om, men skulle ta bilde om det skjedde.

Men museet skal fri da, så får håpe det blir noen «ja».

 

Greit å komme seg over til mars, til våren. 

I kveld dropper jeg noe av kjøringa, skal ut på fart i morgen – så litt kortere reisevei.

Ute skinner en forsiktig sol og mat er godt -. 

 

 

Snart er det bare å få på seg skoa og så er det veien og tida.

Jeg burde egentlig hatt noen å fri til, det har vært morsomt.

Morsomt for museet, kanskje ikke for meg…

Sikkert ikke for andre heller.

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg