Når tankane er borte og latskapen rår

 

Eg vil berre sova. Midt på dagen. Orkar mest ikkje tenka.

 

 

 

 

I dag er eg botnlaust lat. Så lat at eg veit eigentleg ikkje kva…….

 

Ute flyg fuglane i skytteltrafikk til mataren som heng utanføre vindauga. Skal tru om det held på å bli tomt? Dei syng åt meg, kvitrar og trallar.

Temperaturen viser ned mot null. Men snøen er borte frå låglandet.

 

Eg drikk kaffe for å sjå om det hjelper. Om eg orker å ta meg ein tur ut.

For å henta ved.

For kanskje jødsla meire av plenen.

 

I går kombinerte eg ørlite luking hos foreldra mine med å hausta med meg skvalderkål. Tanken er pesto.

Hadde også ein tanke om å baka brød.

I dag.

 

Og eg skulle laga meg ei kostplan, for akkurat no er eg på ville vegar.

Mat, mat, mat.

 

Tiltaket er berre så alt for sørgeleg borte. Alt eg startar med vert halvveges. Så eg må nok ta meg ein grundig prat med meg sjølv. For slik kan vi ikkje ha det.

 

Temperaturen skal heldigvis stiga litt utover veka. Det er ei trøst.

Og eg må nok laga meg ei plan til å følge.

Utan sukker. Eg trur eg har fått for mykje av det i det siste. Påska og etterpå.

Må nok sala opp fornufta, trur det kan hjelpa.

For eg vil for mykje til å berre ikkje orka noko.

 

Kva gjer du når latskapen får overtaket?

 

 

4 kommentarer
    1. Om det er latskap da..kanskje det er kroppen som sier i fra at du SKAL ta det rolig ! Men skjønner hva du mener..å komme i gang med gode rutiner kan være krevende.. Baking syns jeg kan være en fin måte å koble av på..men bare om man har god tid ellers blir det stress 🙂 Håper du får litt “futt” og motivasjon til å komme i gang med gode planer og at det blir ei fin kommende uke ..Klem <3

      1. Det er nok en blanding denne latskapen, energien er nok på et noe lavt bluss. Men må likevel gjøre noe aktivt, for å komme ut av dette – for tror det er det beste for meg :))).
        Takk for gode ord, det håper jeg også. Og at du også har en fin uke framom deg. Klem<3

    2. Tror ikke det er latskap, jeg…. kanskje du rett og slett er altfor sliten??? Jeg er en duracell-kanin helt til det stopper, og det gjør det noen ganger! Vær forsiktig! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg