Om å bli kjent med andre og å havne blandt stjernene

 

 

 

 

For noen dager siden lå en hvit konvolutt i postkassen min. Jeg hadde fått melding om den.

 

 

 

 

Det er så hyggelig at det finnes så hyggelige folk som det gjør.

Folk som en føler både glede med og å vite finnes, føler sympati med og som kjenner har mye godhet i seg.

 

En av disse er Ligaya. Hun er nok kjent for mange på bloggen.

En dag fikk jeg spørsmål om adressa mi og jeg hadde lyst til å svare at hun ikke måtte gjøre noe for meg. Men jeg ga henne adressa og i postkassa ramla en sommerhilsen, som hun sjøl sa.

Et veldig koselig kort.

Som Ligaya har laga.

Når en åpna kortet står denne teksten.

Tusen takk til fine Ligaya som eier Happy.blogg.

Jeg har bare lest innlegga hennes her inne og det skinner igjennom at hun er et godt menneske som vil at de i rundt henne skal ha det bra. Nå jobber hun som frivillig når helsa tillater det, der hun hadde jobben sin tidligere.

 

 

Neste lørdag skal jeg treffe henne.

Da er det bloggtreff i Trondheim, et treff som Kari Engesvik er primus motor for.

Vi er en gjeng som skal treffes lørdag og søndag til et program Kari E. har lagt opp.

Jeg gleder meg til å treffe hele gjengen, både de jeg følger og de jeg ikke følger…og som jeg har lovet meg sjøl å gå innom her på blogg.

Her er den siste lista over hvem som kommer.

 

Nå er jeg en helt elendig tidsforvalter, så hittil har det heller vært dårlig med den tiden jeg må ha til å lese meg opp.

 

Kokken fulgte jeg en liten periode og fikk forståelse av at han har en interresant forhistorie utenom at han lager mat. Frodith og Kari2 har jeg lest mye hos, så er veldig spent på om de er slik jeg tror dem er på bloggene. Henne med vesla har jeg ikke lest hos og en del av de andre må jeg lese meg litt opp hos før helga. Ligaya har jeg lest mye hos, også noe av fra arkivet og vet at hun har en historie utenom det vanlige. Dixierose har jeg vært innom og Heidis verden har jeg nå møtt flere ganger i det virkelige liv. 

Jeg ser fram mot å møte alle, og ikke minst Kari E., som har brukt masse tid på treffet.

Her er et innlegg fra henne om programmet.

 

 

Igjen takk til Ligaya for det nydelige kortet.

Og fortsatt riktig god pinse.

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Det er så koselig 🙂 Og så koselig at du skal på bloggtreffet! Skulle gjerne vært der ja 🙂 Men gleder meg til å se gjennom dere gode bloggvenner hvordan treffet utarter seg 🙂 Det blir en fornøyelig helg tenker jeg 🙂

      1. Har vært veldig hyggelig om du også kom :). Ja, er spent og skal også prøve å blogge – men jeg er mer treig enn mange :D.

    2. Hyggelig at du likte det:)
      Det var en glede å lage og sende disse sommerhilsningene:)
      Gleder meg til å treffe deg og alle sammen:)

    3. Snille Ligaya – og et koselig kort til deg <3 ha det gøy på bloggtreffet! Jeg har truffet Frodith og Karidansen noen ganger – godeste jenter! 🙂

      1. Ja, hun er veldig snill :). Tror det blir en hyggelig helg. Det kan jeg tenke meg at de er, så nå får jeg også treffe dem <3

    4. Så koselig kort fra Ligaya, og med en tekst som passer veldig fint til deg. Hun har også rett i at du kler grønt og perler. 😉

      Tusen takk for linking til bloggtreffet og gode ord ♥ Jeg gleder meg skikkelig til å møte deg og alle de andre! Vi kommer til å få det både koselig og artig! 😀

      1. Veldig fint kort. He, he, kanskje jeg skulle begynne med perler, ja :).
        Det tror jeg også, at dette blir en fin helg. Og gleder meg til å treffe folka og ikke minst deg 🙂

    5. Nydelig kort du fikk.🤩🥰
      Jeg har også fått koselig kort.😍
      Hun er en veldig snill dame som tenker på oss.🤗
      Dere får det garantert koselig på bloggtreffet.🌸🤗

      1. Veldig nydelig kort <3
        Ja, Ligaya har et varmt hjerte.
        Tror det blir en fin helg, har ikke en gang begynt å grue meg til pakkinga en gang, enda 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg