En dag med unevnelig innhold

 

 

 

 

Denne dagen har brukt meg godt. I kveld er jeg sliten.

 

 

 

 

Noen ganger får en tredd nedover seg slikt en ikke på noen måte ønsker.

En kan skyve tankene vekk og tro at en tar fri fra dem, men så ligger de på et underbevisst plan og murrer.

Så kroppen reagerer likegodt.

 

Nå gikk akkurat dette bra til slutt, og jeg kan dessverre ikke si mer om det anna enn at det hadde en pris mens det sto på.

Jeg greidde ikke være helt fokusert på det som skulle gjøres ferdig.

 

 

Senere satte jeg på sending for kommune-tv’n som viste fra kommunestyret. Der var en sak oppe som angikk meg.

Den gikk i gjennom og dette vil jeg fortelle om hva går ut på, men føler jeg skal vente litt med det. 

 

 

I hvert fall kom jeg meg ikke gjennom det jeg tenkte i dag og fridagen jeg skulle ta i morgen må skippes.

Bedre å jobbe i morgen og ta fri på fredag, for torsdagen blir en virkelig lang dag med jobbing fra klokka ni til seks om kvelden.

Jeg må også få unna meg en årsmelding, et referat og klargjøring til et viktig møte over helga, Jobb, jobb, jobb…

Tok meg likegodt en tur ut til museet for å klargjøre noe der.

Kjørte framom mor og tok med meg henne samtidig, slik at hun fikk sett noe anna enn stueveggene og tv’n.

 

 

Det var så nydelig nedmed sjøen der det ligger.

 

 

Etterpå kjørte vi oss en tur på nye veie, men hun ble litt engstelig for hun syns det var for bratt.

Hjemme igjen hos henne, satte hun på tv’n og forsvant inn i bilder og høy lyd.

Orka ikke påpeke det, for det er hennes hjem og hennes arena. Men måtte komme meg raskt derfra, jeg er ikke så begeistra for høye lyder fra tv’n.

 

 

Tenk, temperaturen i dag har vært opp i 17 grader.

Da jeg kom hjem hadde sola gått ned og holdt på å fargelegge himmelen.

 

 

Jeg tok meg en liten runde, mens fargene ble mer intense.

 

 

Ned på jordet nedenfor veien, mens jeg knipsa og holdt på å trø meg helt våt.

Måtte liksom…

Men det var så godt, slippe helt fri fra dagens greier og bare ha fokus på hvelvet over oss.

 

 

Til slutt kom jeg meg inn, fikk laga middag – men noe mer var jeg ikke til.

 

Må bare si at vi har en fantastisk fin høst om dagen og det er veldig godt.

 

 

 

Nå vil jeg ønske god natt og drøm de aller beste drømmene, de som gjør aller best for deg.

 

 

 

 

 

14 kommentarer
      1. Veldig deilig, vi er knallheldig med været nå, og det er såå godt. Himmelen den kvelden var fantastisk, høsten kan være ordentlig nydelig. 🙂

      1. Det har vært noen skikkelig flotte dager, regner med du også har det – godt å få dette for å kunne lade opp til vinteren. <3

    1. Ja, du har mye å stå i med, men jammen rekker du i massevis både på jobb og i fritiden. Nydelig kveldshimmel. Det å stå der å se det blir fargelagt er så godt. Nyt denne dagen som best det går. Klemsiklem:)

      1. Naturen er veldig godt, og den ligger der til bruk :). Vet ikke om jeg rekker så mye, men får være glad for det man får til. Gårsdagen var veldig fin og du må ha en riktig fin torsdag. Klem<3

    2. Å for noen nydelige bilder av kvelden 🥰 Skulle ønske det kunne ha vært så varmt hos oss også, men den tiden er nok forbi. Ønsker deg en fin onsdag, klems 🤗

      1. Takk, det var en slik kveld man får lyst til å stå med knekket nakke og bare stirre oppover og bare nyte. Det kan vel bli dager med høyere temperatur hos deg også. Takk – og du må ha en nydelig torsdag. <3

    3. Det ble skikkelig flott I går kveld! Fine bilder 😀
      Du har mye jobb, og mye å tenke på. Håper det roer seg snart.
      Vi må nyte disse fine dagene, og vi har jobbet ute med ved I hele dag. Perfekt vær for det ☺️ Ha en fin kveld! ❤️

      1. Det ble det :). Takk. Driver faktisk å øver meg på ikke tenke så mye, men ikke så lett. Redd for at høsten kan bli det motsatte av rolig, men etter hvert mer oversiktlig. JAAA, vi må nyte dagene. I dag skal jeg få lest meg litt opp før andre gjøremål. Nyt torsdagen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg