Et koselig møte på Kafé Koselig

 

 

 

Så er først dagen i siste høstmåneden over. Dagen har vært fin, nå er den oppbrukt.

 

 

 

 

Første november er her.

Det vil si, dagen er straks over.

Jeg hadde fridag og våkna til klar himmel. Håpa på sola, men det kom et skylag.

Kanskje kommer ikke sola over fjellet lengre, men mener det skal være sol enda litt til.

 

Den kom altså ikke opp på himmelen.

I stedet fant jeg henne på kaffe Koselig.

Og det var veldig koselig.

 

Jeg var nødt til å ta meg en tur til apoteket på Kyrksæterøra, så jeg sendte melding til Heidi i Heidisverden.

I dag fikk jeg melding om at hun kom.

Det var veldig hyggelig å møtes igjen.

Praten gikk like lett som sist.

Og jeg blir så imponert over at hun og mannen er i gang med enda mer oppussing og før Heidi kom hadde hun malt vegger.

 

 

Faktisk overraskende jeg meg sjøl før jeg kjørte -.

Skulle vaske av vinduspostene i stua og plutselig lå to fag av gardinene i vaskemaskina.

Tenkte også å vaske vinduer, men oppdaga det var tomt for vaskemiddel. Så hadde et lite anfall av å gjøre -.

 

 

Det ble fine to timer og vi delte enda mer av vår historie.

Snakka litt om bloggverdenen og hvordan en føler en blir kjent med mennesker. Og hvor glade en blir i bloggerne en blir kjent med.

Og at jeg tror folk er slik man opplever dem, det er på en måte både merkelig og fint.

 

Tida gikk fort, vips var to timer over.

Vi avtalte at det ikke skulle gå så lang tid før vi møttes igjen.

Hun er ei sol, så god og med en stor vilje til å gjøre sitt beste.

 

 

Da jeg tok turen over fjellet hadde det begynt å mørkne.

Hjemme ble det lettsalta torsk, ikke ofte jeg lager meg slik mat – men skikkelig godt.

Så slik har første dagen av november gått. 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Så hyggelig at to trivelige bloggdamer kan møtes i den virkelige verden.🤗👏🏻👍🏻
      Som jeg skrev til Heidi: Hadde jeg bodd nærmere, hadde jeg slengt meg med jeg også.🤗 Godt å høre at du har hatt en fin dag.🥰

    2. For en FIN første dag av november det blei hos deg !! Koselig å treffes over en kopp kaffe 😀 God ny dag til deg i dag 🙂 klem

    3. god morgen ,så uutrolig hyggelig og jeg håper dere får til å møtes mange ganger ,skulle veldig gjerne vært der jeg også hi hi ,nå har jeg truffet nesten alle mine faste bloggvenner og ja alle som en er akkurat så trivlige som det jeg opplever dem som her på blogg

      1. God morgen :). Ja, vi bor så nærme at det vil vi nok gjøre. Koselig om du hadde vært med. Kanskje en skal satse på å få til et bloggtreff når dagene dagene blir lysere. Det er det som er så fint, at folk er slik en får følelsen av her. <3

    4. Tusen takk for i går, og for fine ord ☺️
      Det var veldig koselig å treffe deg igjen. Og ekstra koselig å ha fått en venn også utenfor bloggverden. 🥰 Ønsker deg en god dag på jobb 😀

      1. Det er sant, veldig fint å kunne møtes IRL. Glad for at du har flyttet til Heim :). Takk, nå må jeg komme meg avgårde, har et teamsmøte klokka ti. Nydelig dag til deg. Klem

    5. Så koselig treff da. Jeg har truffet henne, men da var hun bare et søtt lite barn!!! :), men synes jeg kjenner henne godt likevel. Sånn er denne bloggverdenen. Ha en fin onsdag. Her regner det skikkelig i dag. Klemsiklem 🙂

      1. Oj, så artig at du har gjort. Bodde dere på samme sted da, skal jeg tro…men du var vel barn da du også. Artig dette blogglivet , har mange dimensjoner. Takk, håper din dag har vært fin til tross for regnet. Det kom hit også i ettermiddag :).

      1. Veldig koselig, så det håper jeg du gjør. Det har vært artig og hatt et lite blogge-treff når dagen blir lysere, ett eller annet sted i landet. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg