Et veldig hyggelig møte

 

 

 

Når en bor langt unna sentrale strøk, kan man ikke regne med at så mye dukker opp i nærheten. Men noen ganger skjer det likevel.

 

 

 

Det som skjedde var at en blogger bosatte seg i nabokommunen i nabofylket.

Denne bloggeren hadde jeg begynt å følge tidligere.

Hun virka som et veldig fint menneske med en spennende bakgrunn. En blogger jeg absolutt fikk sansen for.

 

Vi begynte å snakke om å møtes når tid og anledning var der.

Ingen av oss hadde slik høfligsnakk-snakk-sak, tror vi begge mente det.

 

 

I dag var dagen tid og anledning passa.

 

Jeg kjente jeg gledde meg da jeg kjørte over fjellet, møtet kunne ikke bli noe anna enn bra.

Avtalen var å møtes på Kafe Koselig, ja du som leser, du skjønner… til og med navnet på stedet sa hvordan dette ville utarte seg.

 

 

Og der satt hun ved et bord å vinka, Heidisverden.

 

 

Hun var akkurat den hun utga seg for, ut av det jeg hadde fått inntrykk av å lese innlegga.

Samtalen var i gang fra første stund.

Rart dette, hvordan man får inntrykk av mennesker med å lese blogger.

Bloggforumet gir så masse på den sosiale arenaen, en blir beint ut glad i de menneskene en blir kjent med viralt.  

 

Her satt jeg plutselig å snakka i levende livet med ei jeg hadde lest orda til en stund.

 

foto:heidi

 

Veldig, veldig artig.

 

Og tida den galopperte, plutselig hadde masse tid gått.

Vi hadde delt, snakka og fortalt.

Begge var enige om at vi ville gjenta dette.

Vi bor rundt 25 minutter fra hverandre med bil.

 

 

Så sjøl om en bor slik jeg bor, langt unna sentrum, kan slikt skje. At en møter en veldig fin, hyggelig og god bloggkollega.

 

Veldig artig at du har flytta i nabostrøket, Heidi.

 

 

 

 

26 kommentarer
    1. Tusen takk for en fin dag, og et fint innlegg. 🙂 Veldig glad for at verden er så liten, og at det er akkurat deg jeg ble kjent med her inne, og nå ute i den store, lille verden.
      Gleder meg til fortsettelsen 😍 God klem ❤️

    2. Fantastisk koselig å møte folk man har kjent en stund her inne sånn skriftlig 🙂 Man kjenner hverandre ganske godt her først, og da blir møtene ofte som man tenker seg. Folk er ganske lik seg er min erfaring 🙂

      1. Ja, det tror jeg på, at du får en god pekepinn på mennesket bak bloggen. Har sett at du har møtt mange, veldig koselig. 🙂

    3. Så herlig!
      Har ikke tenkt på at dere kanskje bor i nærheten av hverandre – i slik kjøre-avstand nærhet 🙂
      Veldig artig å kunne møtes i livet
      Koselig bilde av dere også 🙂
      25 minutters kjøring er ikke lange biten 🙂 Det er det jeg kjører når jeg skal påkor-øving 🙂

      klem

    4. Så utrolig koselig at dere møttes 😊 Jeg har ventet litt på det, “forutsett” at det kom til å skje 😀 Har møtt Heidi flere ganger, og blitt kjent med deg gjennom bloggen, og så for meg at dere to kunne trives i hverandre selskap ❤️

      1. Det var kjempekoselig. Ja, vi trivdes og vi hadde mye å prate om. Heidi er et flott menneske, så veldig fint vi fikk et møte. Og planer om flere <3

    5. Så gøy at dere endelig kunne møtes, og det hørtes ut som om dere hadde det veldig hyggelig. Jeg har fulgt Heidi en god stund, og hun virker som verdens hyggeligste dame 😊 Artig også at dere ikke bor lenger unna hverandre. Håper du får en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

      1. Heidi var slik hun framstår her, veldig hyggelig og med gode refleksjoner. Artig at vi møttes og at vi kan fortsette med det :). Torsdagen ble fin, ønsker deg en nydelig fredag. <3

    6. Næmmen! Så utrolig artig da.🤩
      Jeg er sikker på at dere hadde koselige timer sammen.🤗

    7. Så koselig at dere møttes! Og så vellykka! Det er hyggelig å møte bloggvenner – da ser man om inntrykket en hadde var riktig! (og som regel er det jo det…..)! Vi blir godt kjent her inne! Klem <3

      1. Ser igjennom innlegg og oppdager at jeg ikke har svart, så det må jeg rette opp i :).
        Det var veldig hyggelig og møtes. Vært hyggelig med et bloggtreff slik som jeg las om før koronaen starta <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg