Og ute skin sola

 

Sola skin frå blå himmel. Det bles ein kald vind. Men det er nydelig. Det er så vakkert.

Eg vakna etter ei for kort natt. Men eg fekk plastsekkene ned til vegen, plastsekker med plastavfall. I går gløymte eg det. Kom på det i natt og vurderte å stå opp. Plastsøppel blir henta anna kvar månad og eg hadde tre fylte. Så var glad for at eg vakna slik at eg fekk gjort det.

Har fri til i ettermiddag, men vurderer å kutte friheita ned og reise heimafrå tidlegare. Det er alltid så mykje ein kan gjera.

I dag er eg altså trøtt og glad.

Og forkjølt. Men pytt.

Eigentleg handlar dette innlegget om ingen verdens ting.

Eg kan skrive om alle invitasjonane som har ramla inn, men er såpass asosial for tida at eg må vurdere. Men på laurdag har eg takka ja til eit 40 års jubileum.

Og ennå er det berre mai. Har tatt ned kassane med klede for sommaren.

Det set meg på ein tanke. At eg må setja på ein vask med klede……….

Så da sluttar eg dette intetsigande innlegget med å ynskje alle ein fantastisk fin dag.

Ein fin mai dag.

 

18 kommentarer
    1. Deilig med sol, blå himmel og vakre blomster :)) Fint du er glad til tross for forkjølelse og trøtthet…:) Tror jeg må sette på en vaskemaskin jeg også…takk for at du minna meg på det..hehe.. Klem og alle gode ønsker til deg <3

    2. greit med et innlegg om alt og ingenting hi hi ,det er jo dette som er hverdagen for mange av oss,noen dager er fullpakket andre dager bare suller en rundt ) men dagen din hørtes fin ut,og bilda likte eg å se,så får vi håpe at vi får nyte litt sommerog varme no når sommerklea er tatt fram )

    3. Jeg synes ikke dette var intetsigende i det hele tatt. En liten stemningsrapport….Det enkle er ofte det beste. Ingen store sensasjoner eller jag etter å bli sett. Bare det som faller deg inn…akkurat nå! 🙂

    4. fruensvilje: Ja, nå vil vi ha SOMMER og kunne vifte med tærne :)).
      Det er vel mest av alle hverdagene og de er gode å ha de syns jeg. Ha en riktig vakker dag :))).

    5. karidansen: Takk :)). Øyeblikket er det vi befinner oss i uansett. Alltid. Jeg planlegger sjeldent innlegga, men har hatt et liggende nå som har den pompøs tittelen Munch og eg…..den tittelen lukter det oppmerksomhet av…..men jeg får aldri tatt det ene bildet jeg MÅ ha med. Derfor enklest med en stemningsrapport her og nå :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg