Sola skin og eg drikk grønt

 

Torsdagen glitrar. Til og med inne, sjølv om det er støvete. Fordi sola skin.

 

Eg sit her og ventar, på at eg kan eta. I går starta eg på att. Og verknaden var der med ein gong. Så no har eg ein kropp som er på parti. Men eg likar ikkje å putte slikt i meg. Likevel var det fantastisk. Eg var framom mor og far, eg svinsa i rundt, opp og ned av stol, utan kamp.

I dag har eg ikkje heile dagen heime. Det har vore godt med ein heil dag her. Ute og inne….ute i sola for glede og inn for å få vekk støvet.

Denne helga blir vi fleire. Er ikkje heilt sikker på kor mange, men jentene kjem i alle fall.

 

No skal eg laga min grøne juice. Den skal være reinsande. Reinsar kanskje litt ut av det eg ikkje er så glad for å ta. Trur eg snart har drukke den kvar morgon  i ein månad. Den er ein god start på dagen.

Den er laga av:

2 epler, 3 cm squash, 3 cm agurk, 2 cm ingefærrot, 1/3 sitron, ½ selleristong og ein neve spinat

Så puttar eg det i juicemaskina og får ein god, grøn juice ut.

Prøv den ein vakker dag. Om du kan og om du vil.

 

Men uansett, ha ein vakker dag.

 

18 kommentarer

Siste innlegg