En dag inn i minneboka

 


Så går en søndagskveld også mot en ende. Det samme gjør en Oslotur.

 

 

 

 

Jeg har hatt noen rolige og fine dager.

Det har skjedd litt.

Vært noen ganger ute og spist.


I går kveld var det en veldig hyggelig kveld på SüdØst, den lå nederst på Grunerløkka.
Turen gikk også inn til sentrum i dag. Spiste på Asylet, skulle egentlig spise dumplings. Stedet var dessverre stengt.

Det ble spilt jazz i bakgården, men vi satte oss inne. Helt greit, men hadde gledd meg til dumlings.

 

Etterpå gikk turen til Cinemateket. Så en fransk film fra -88, Vagabond.

Vi kom ut derfra med hodet fulle av spørsmål. Filmen var bra, men du verden den var tung.

 

Tok t-banen til Tøyen og var bare klar for å ta trappene opp i fjerde.

Her er fra første dagen da vi stoppa opp for en kopp kaffe. Jeg spurte om jeg kunne legge ut bilde og det var greit.


Vi er begge snufs og redusert.
Så i kveld har vi gått inn for landing tidlig.


Datter og samboer fikk jeg ikke møtt og heller ikke mange andre det kunne vært fint og møtt.

Ikke ble det gallerier eller nye kunstbygg.  Det får bli ved senere anledninger.

 

Flyet går i morgen ettermiddag, så regner med vi tar oss en tur i botaniske i morgen.

 

Fem dager går fort.

 

Nå skal det bli godt med en lang natt.

Var innom Jernbanetorget og apoteket der og fikk kjøpt nesespray. Men er vel ikke trygg på jeg får ha den ombord i flyet.

 

Da ønsker jeg trøtte mennesker en god natt.

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg