Motbakke i snø og regn

 

Dagane er i fyk, og det er ikkje eg. Eg har parkert ein stad mellom sol og måne.

For av og til er det ikkje meir å seia. Det meste er sagt og det meste er gjort. Og av til skjer det for mykje med andre som har mykje med deg å gjera. Så ein må væra med på karusellen. Utan at ein vil eller har lyst.

Slikt må vi alle i varierande grad.

Eg ser jula kjem. Som eit tog som dundrar fram over skinnene. Eg høyrer fløyta på andre sida av dalen og har ikkje pakka kofferten enno. Julekofferten.

Nei, eg skal ingen stad. Detter er berre bilete. I staden kjem mange hit. Enno står mykje att før jula kan ringast inn.

Sorg og glede. Men alle lever og ingen er alvorleg sjuk. Så slike er alt bra.

Det vart berre litt mykje, men ikkje slik som har noko hensikt å fortelja om. Utanom bilen da, den fann plutseleg ut at den likså godt kunne stoppa. Dette var ein dag med mykje køyring. Men med litt forsiktigheit gjekk det bra, og den rullar enno.

Nei, ikkje akkurat no. No er det berre vinden som rullar krafta si over fjord og fjell. Og eg skal rulle meg i seng.


Nokre dagar med snø, men no er marka bar att,

 

10 kommentarer
    1. Ja, det juletoget kan både skramle og tute det. Ta dagen i dag og gjør den til din, så får du litt ro før innspurten. Livet er slett ikke for pyser. Jeg har det ganske rolig i år, for første gang på lenge, og det føles nesten som om jeg må ha glemt noe, men alt er greit. Vi skal til søsteren min på julaften og da kan jeg slappe av. Håper du finner ro i dagen så kreftene holder videre. Klemsiklem 🙂

    2. Forstår deg så godt, og det gjør nok mange andre også… En fin beskrivelse av julestress…
      Jeg har kjent ekstra på det i dag, er blitt litt liten tid. Er så mye som skal gjøres og være med på i siste liten.
      Men vi er viktig for så mange, spesielt vi kvinner, og får jo bare være glad for det….

    3. natheless: Denne jula her får nok bli akkurat som den blir, vi skal ha det trivelig…men jeg kan nok ikke forvente det av meg sjøl som tidligere. Det er litt for mange andre ting til at det går :).Takk for en fin kommentar, kos deg med ro og få mennesker. Klem

    4. Margrethe: Takk….har handlet inn, så dette skal nok gå :). Ellers regner jeg med mange hjelpsomme hender i juledagene…..for jeg må visst nok bare ta det med ro nå :). Ha en fin før- og juletid. Klem<3

    5. maiken: Litt morsomt….det var bare en liten bit av det jeg skrev som handlet om jule stress, så jeg spurte jentene mine og de syntes ikke det var rart det ble tolket den veien. Rart dette…hva en tror en formidler og hva en egentlig formidler. Men jula er absolutt krevende, men her blir det en lettvariant av hva den har brukt å være…men vi skal KOSE oss :), det er jeg fast bestemt på :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg