METEX

 

Så er eg i gong. Med det eg kanskje må halda på med resten av livet, seier dei.

 

 

Eg er i gong med behandling av det som dei fann ut feilar meg; revmatoid artritt.

 

Det har vore mange vitjingar til lege. Våren for over to år sidan starta alt å bli verre. Etter det har det berre gått vegen til dårlegare.

 

Sist torsdag greidde eg ikkje løfta ei bok av vanleg tyngde med venstrehanda. Ein vert nokså oppgjeve av slikt, at kroppen sviktar meir og meir. Og så klart vert ein svært lei av smertene som følgjer med.

 

Det er mange som har det langt, langt verre – så klar over det.

 

Men kan eg greie å fungera rimeleg greitt er det eit stort ynskje.

Eg henta medisinane.

Metex.

Den skal ta ned mitt eige immunforsvar slik at eg ikkje går til angrep på meg sjølv.

 

Dette skal ta ein gong i veka. Det inneheld ein liten dose cellegift. Noko som eg syntest virka særleg ille. Hadde ein reaksjon på dette, starta å gråte. Skjønte eg hadde ein psykisk reaksjon på det eg skulle i gong med, så da fann eg ut det berre var å køyra i gong. Ikkje noko å venta med….psyken min er grei å snakka med den.

Etter eg sette pennen vart eg svimmel, fjern og småkvalm. Men vert det ikkje verre skal dette gå godt slik. Det sto ein del om bivirkningar.

Frykteleg mange som går på dette og får hjelp. Som greier fungera.

 

I dag er det tre dagar sidan eg starta.

Dei sa det kunne ta opp mot fleire månadar før eg kjende nokon effekt.

I dag kjenner eg meg energisk, eg fyk opp og ned frå stolane. Heng klede, løftar ting og vaskar unna. Tenk om eg allereie er betre…….

 

Eg trur det eg.

 

 

10 kommentarer
    1. Da håper jeg den har varig effekt.. og at du kommer til å fyke opp og ned av stolen i årevis fremover.. .:)) Kan man få lindra vondter og plager gjør det noe med livskvaliteten :)) Klem <3

    2. Det var sterke saker, men ingen vits i å gå og verke seg fordervet. Da håper jeg dette blir bedre….Det var nytt for meg at de behandlet med cellegift

    3. maiken: Det er veldig lite cellegift, men de har funnet ut det hjelper på en del. Bla. leddgikt, og den blir sannsynlig bare verre og verre har jeg forstått. Så egentlig ikke særlig valg. Jeg har fått respekt for de som virkelig må leve med smerter. Det er så mye en kan glede seg over.

    4. da håper eg att du får nytte av medisineringa,for å stikke seg er ikke bare bare og når innholde i tillegg er cellegift kan en gru seg av mindre :)) lykke til

    5. Jeg har tatt tre sprøyter til nå mot psoriasis i hender og under føtter, ser det hjelper, men har lite lyst til å gå på de,siden det er så mye bivirkninger,tar folsyre i tillegg, var noe uvel, oppblåst og litt uggen,, lyst til å slutte på det, men da sprekker det nok opp i hender og under bena igjen, sitter og teller på knappene, hudlege følger meg tett opp, men jeg sitter igjen ned en følelse at jeg skal kutte det ut

      1. Det høres ille ut når huden slår sprekker, ikke lett dette. Jeg skriver i dag/morgen et innlegg om mi reise innen dette med medisineringa. Mine erfaringer som så klart bare er mine, men veldig greit å dele erfaringene. Og skjønner veldig godt motviljen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg