En lat fridag som gikk over

 

 

En lat fridag resulterte i en overaktiv kveld. Nå er det et par ting som står igjen.

 

 

 

Å våkne til en fridag når ferien er over, er ikke mindre enn deilig.

Jeg hadde en avtale som falt bort.

Sola jeg venta på ble aldri slik jeg trodde. Men dagen var fin likevel.

 

Plutselig var det blitt utpå ettermiddagen.

Ja, jeg hadde klar å rote noe inn i hampen.

Jeg har snakka tidligere om leting

Nå står det igjen å vaske hyller og sette ting på plass her.

 

 

Rommet mitt tør jeg ikke vise, det er direkte bomba. Har kasta utover det som kan kastes utover.

Så om ikke anna fører denne letingen til litt mer omfattende rydding og gjennomgang av ting.

 

Men plutselig forsto jeg at dagen holdt på å forsvinne, og så var jeg i gang -.

Pussa utemøbler så jeg fikk træler på fingrene.

 

 

Jeg har olja.

 

 

Olja også et bord til, men må pusse to stoler som også skal oljes.

Vaska flere maskiner med klær og klipt over halve plenen.

 

 

Så akkurat nå er jeg klar (som i sliten) og klar for natta.

Likevel, må først bli ferdig med badet og rydde fram senga.

 

Og så en kopp te.

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg