Uvirkelighetstilstand

 

 

 

Det regner og blåser. Jeg er midt i mellom hjem og kontor. Er i en slags uvirkelighetstilstand.

 

 

 

 

 

 

Før jeg ble født sa jeg nok: gi meg masse utfordringer.

 

I går ble en spesiell dag, der ingenting gikk i ønsket retning.

Ikke konsultasjon om helsa over telefonen, jeg vil få en ny innkalling til en fysisk time.

Møtet på slutten av dagen trodde jeg var over teams, men det var feil, viste det seg.

De andre hadde møtt opp fysisk. Så da var det bare å kaste seg inn i bilen å kjøre til sentrum.

 

Jeg hadde også et møte mellom disse, det gikk såpass dårlig at jeg er i en uvirkelighetstilstand.

 

Dette vil kanskje føre til store forandringer.

Så dette har kastet meg ut i denne tilstanden. Ennå vet jeg for lite, så ingen ting er sikkert om noe.

Og det er heller ikke sikkert at forandring, om det er det det blir, fører til forverring.

Men ennå vet jeg for lite.

 

Og jeg har en ting å jobbe med, se opp og fram.

Har ikke bruk for å gå til bunns.

 

 

Problemet er at en blir sittende å se på “hele elefanten“, men jeg må ta bit for bit.

Nå er det over til hjemmekontor.

 

Håper dagen din er fin og god, det er da det er best.

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Det er ikke alltid man skal gå helt til bunns… Håper du klarer å ta mange korte steg, i stedet for noen få lange. Klem ❤

    2. Positivt bilde da! Du klarer det, et skritt av gangen! Som en venn sa til meg en gang. “Ja, jeg har vært en tur i kjelleren og det er greit å sitte der en stund, men nå var det på tide å ta ett og ett skritt opp trappa og ut i lyset igjen.” Stå på. Klem fra meg 🙂

      1. Tusen takk. Ja, det er nok bare det valget jeg har. Og så får jeg prøve å ikke ta alle sorger på forskudd. Men har bevilga meg et par drømmer om hvordan det kan bli, om det går bra. Klem<3

      1. Det er enklere når ting er konkret, at en må finne konkrete løsninger. Men jeg må unngå å dra meg ned med psyken, for det har jeg ikke bruk for. Klem <3

      1. Ja, en må det, og så må jeg nok ikke fantasere i “det verste”, men få fakta på bordet og ta valg på bakgrunn av det. Så følelsene på nesten bare settes på pause. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg