Kvifor eg er heldig

 

Denne utfordringa var fanden i voldsk artig å få…….  Så takk til Fruensvilje som utfordra. Kvifor eg er heldig…jau no skal eg fortelja….

Desse dagane som har vore som ein øving i å koma seg vidare, forbi smerta og det å ikkje dette uti…….ikkje gå til botnen i alle ubrukelege tankar ein kan tenkje. Og når eg ikkje har gjort det handlar det ikkje om å være flink. Nei. Absolutt ikkje. Det handlar om at eg er HELDIG. Noko inn i granskauen heldig. For eg er slik samanskrua at eg vil opp i ljoset. Oppdrifta i meg er sterk. Og eg kjenner det bobler av både latter, og ikkje minst glede attom dei stille hyla mine over at verda ikkje går slik eg vil. Og kanskje er eg enormt heldig i at den ikkje gjer det, for eg veit ikkje kva som ligg der attom det ugjennomsiktige sløret som heiter framtida.

Eg får gå til ein psykomotoriker som gjer at eg blir frykteleg irritabel og får ei kort lunte, for eg er så heldig å få ein sjanse til å verta betre, til å fungere betre med kroppen min.

Samtidig er eg så heldig å bli født i Noreg, kan ein ha så mykje meir flaks når ein ser kva for himlar andre er født under -. Er ikkje det mykje større flaks enn å vinne i Lotto?

Eg har fått tankane mine, augo til å sjå og øyra til å høyre. Der kan eg oppleve det som er større enn orda. Det som fyller kvar ei celle med glitrande gull. Der den kreative sjela kan leika seg utømmeleg.

Og så er eg så heldig å få lov til å møte alle desse folka i livet mitt. Frå dykk her inne på skjermen og heile spektret…….. til dei eg har båre inne i meg. Dei eg kan ausa rein kjærleik over, utan å forventa meg noko attende.

Det å få ha kjærleiken til livet, til menneska, til dei eg er glad i, til meg sjølv……….det er hell og flaks.

Eg er så heldig som de går an………..eg får gå i lære med livet som lærer, veksa og utvikle meg så lenge som eg andar.

Derfor er eg heldig.

Eg utfordrar deg som les dette til å gje deg lov til å føle det du føler, for det er viktig å gje seg rommet til å være akkurat den du skal være. Alle planter som veks utan hinder veks mot ljoset -.


Frå returen i kveld, attende frå handletur saman med foreldra mine. Dei er 83 og 91 år og bor heime og greier seg  sjølv. Og er ikkje ljoset vakkert i fjorden eg bor ved?

12 kommentarer
    1. Masse fine ting som gjør deg heldig 🙂 Jeg har hatt den samme listen i går 🙂 Og du hadde nydelig blide til din fine heldig-liste 🙂 Godt å være så heldig, og godt å bli klar over tingene og å sette fokus på dem 🙂

    2. du skriver så vakkert at det går frysninger oppetter ryggen min,nydelige tanker du deler med oss for hvorfor akkurat du er heldige 🙂 og det bilde passet helt perfekt,skikkelig full av go stemning 🙂

    3. frodith: Det er vel så enkelt at en er heldig om evner å se at en er heldig. Følelsen må komme innenfra og ikke utenfra. Men viktig med fokus :))). Ønsker deg en vakker dag :).

    4. fruensvilje: Oj, så vakkert sagt :).Og bildet…eller stedet det er tatt fra, har jeg et ønske om å samle fullt av bilder fra tatt i forskjellige lys. Ønsker deg en fin dag :).

    5. Siv Svanem: Livet er vel en blanding av alt for oss alle, men ikke alltid det som oppleves som mindre bra er det……når en kommer lengre fram. Ha en fin dag :))).

    6. karidansen: Takk:)<3, de var en viss inderlighet her :)))).... Jeg tenker at en er heldig når en syns en er heldig, det gir faktisk en akselererende effekt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg