Den siste før det startar

 

Fredagen er godt i gong. Med hybelkaninar i krærne, men likevel ei kjensle av kontroll.

 

Eg vakna forbausande tidleg. Den store kongroa i taket var gått i skjul. Trur den har krabba inn gjennom det opne vindauga på badet, og at den eigentlege heimen hennar er skogen.

Det lukta stramt av skoa som låg til tørk, på baderomsgolvet, etter ein tur for å sjå om det var vatn i brønnane i regnet. Vi har dårleg med vatn og dårleg vatn, så vi har starta ei vaktordning framover. 

Eg har starta å kjøpe vatn.

 

Men det var for tidleg. – Å stå opp. Eg hadde lånt meg ei bok på biblioteket om baking. Om å baka brød med mindre gjær og lengre heving. Derfor var det seint før eg la meg for eg starta å baka for seint.

Så eg la meg igjen.

Da eg vakna eit par timar seinare var dagen godt i gong og klokka viste halv ti. Vekta viste to kilo minus på ei veke.

Det er for mykje på for kort tid.

Eg er i gong med å motvirke alle plagar med nebb og klør.

 

Maten min er prega av det eg les og å ville få ein friskare kropp. Så frukosten min inneheldt ein reinsande juice og rundstykka med mindre gjær. Begge deler smakar kjempegodt.

Eg er i gong og det er bra og eg er glad.

 

I kveld kjem mellomste og eldste heim. Eg har ein ciabattabrød-deig til heving. Med lite gjær. Vi må kosa oss. Har sett på oppskrifter av sunt snacks. Men innser at eg rekk ikkje så mykje i timane eg har til bruk. Kampen mot kaninane må takast først. -Hybelkaninane.

 

Det regnar, så planane om måling i helga står i fare for å regna vekk ser eg. Men ikkje noko er gale utan at det er bra for noko. Det blir vatten i brønnane som vil seia vatten i kranane. Og da får ein dusja, som er bra for velværet og hygiena. Men drikkevatnet fortset eg å kjøpa. Enn så lenge.

 

Dette er siste feriedagen min. Og eg ta med meg det eg har starta på inn i framtida. For framtida.

 

 

14 kommentarer
    1. Så fint med hjemmebakt og sunne forsetter, men dumt med vannet ditt da. Jeg håper det bøtter ned til både klesvask og dusj for deg nå, og så kan sola komme. Ha en vakker dag og lykke til med dine fine forsett. Jeg heier på deg 🙂

    2. Lenge mellom hver gang jeg tørker støv, men i dag har jeg faktisk gjort det i stua…så får mannen støvsuge gulvene etterpå :)) Vi halverer alltid gjærmengden når vi baker, det gjelds bare å ha god tid :)) Frokosten så både sunn og god ut den :)) Kos deg med besøket <3

    3. du er i gang ja ,og vil du nok så får du det til )) ja gjærbakst med mindre gjær betyr vel veldig lang hevetid,kanskje en ide og sette deigen før en legger seg,da er den klar om morgenen ))
      Trasigt med lite vann i brønna,det må bety att det har regna lite i sommer det da )) kos deg i helga,sundt snacks gjør du enkelt,ta frukt og rå grønnsaker og kanskje nøtter uten salt )) godt og sunnt

    4. Jøss, så flink du er med maten og sånt nå da, og to kg ned er mye. Jeg brukte hele sommeren på 2, 5 😀 Og nå sitter de fast de siste 2 jeg skal ned 😀 Kos deg i helga <3

    5. annebe: Så godt når en får gjort slikt som støvtørring. Og godt å ha noen å dele oppgavene med :). Har også planer om å bruke mindre gjær.
      Vi hadde en fin helg. Ønsker deg en fin tirsdag <3.

    6. fruensvilje: Tror jeg vil det nok nå…håper det. Kan sikkert sette deig kvelden før ja.
      Tenker ikke bli ekstrem, men når en fokuserer sunt er det heldigvis en del som gjør seg sjøl. Ha en fin dag :).

    7. frodith: Det er lettere å gå ned mye når en har mye å ta av, du ser så nett ut at to kilo er nok mye å ta av for deg.
      Helga ble veldig koselig og fin :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg