Fjas, tull, ferie og fri

Slik i mellom alt kan det vera noko kaos i heimen. 

 

For når ein har nokre dagar for seg sjølv må ein rydde og kanskje vaske. Så da roter ein i veg i eit forsøk på denne ryddinga. Akkurat no er kaoset nokså heildekkande.

 

På måndag reiste yngste. Det vil seia, eg køyrde. Seint på kvelden var vi framme.

Og enno seinare var eg heime. 

Føråt hadde vi ein skikkeleg mor/dotter tid med «spa». Eg låner snappen ho sendte. Ein må unne seg litt tull.

Det var nokre fine dagar med henne i heimen. Slik det er når ungane er heimom  

No skal eg køyra mor til butikken, før eg fortsett ryddinga her. Men før det sjå om eg kan slå plen før regnet kjem…..og så kom det, så plenklipping kan eg sette strek over og eg fekk teke inn kleda som hang til tørk.

Men aller, aller først no, drikke opp vatnet før litt yoga.

Det er alltid noko på programmet. Ha ein riktig fin onsdag. 

4 kommentarer
    1. Så morsomt bilde av dere <3 Rart hvor fornøyd mammahjertet er over sånn kvalitetstid. Og jammen liker ungdommen det også <3
      Kos deg med ryddingen 🙂

    2. ja nå blir dere vene,og gresset tåler nok å gro litt til,her melder dei og regn i dag,innen den kommer håper jeg å få vaska litt i bobilen,men først er det brødbaking på gang,kos deg videre med dine fridager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg