Ja, jeg vil bli med, Bunny

 

 

 

 

Dette måtte jeg prøve jeg også. Her er mine svar.

 

 

Her utfordret Bunny oss. 

 

 
 
💐Ekteskap: 1
 
💔 Skilsmisser: 1
 
💍 Forlovelser: 0…gikk bare rett inn i ekteskapet, ha, ha :).
 
🍼 Barn: 3 levende.
 
👵 Barnebarn: 0
 
🐩 Husdyr: Har hatt, ingen nå.
 
🚑 Operasjoner: Først tenkte jeg ingen, men så kom jeg på jeg har vært i narkose flere ganger…så det får en ikke uten at det er inngrep. Men hvor mange orker jeg ikke gå inn i.
 
✒ Tatoveringer: 0
 
💎 Piercinger: Har hatt.
 
🔫 Skutt med pistol: Ja, luftpistol, altså jeg skjøt, jeg ble ikke skutt.
 
✋ Sluttet i en jobb: Ja, i mange jobber, egentlig. 
 
📺 Noen gang vært på tv: Ja, på 70-tallet….

 

🌅 Vært på en øy: Voks opp på en øy.
 
🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei.
 
😥 Grått over noen: Det har nok skjedd noen ganger.
 
❤ Blitt forelsket: Å ja 🙂 <3.
 
😪 Sett noen dø: Var hos far til han ikke var mer.
 
🇺🇸 Vært i USA: Jepp, LA.
 
🚑 Kjørt i ambulanse: Ja, både som pasient og som følge.
 
🎤 Sunget karaoke: Nei :).
 
🏂 Kjørt utfor/slalom: Ja, likte det kjempegodt.
 
🎿 Kjørt på vannski: Syns jeg har, men har nok ikke. Antakelig drømt det :D.

 

❄ Gått på skøyter: Ja da, men ikke så mye. Dårlig stil.
 
🏄 Har surfet: Det har jeg ikke.
 
🚲 Kjørt mc: Bare moped.
 
🐴 Ridd på en hest: Nei, men håper jeg rekker det.

 

😵 Nesten dødd: Faktisk flere ganger.
 
💪 Trent på treningssenter: Det har jeg.
 
🚔 Kjørt i baksetet av en politibil:Det har jeg aldri opplevd.

 

 

 

Dette var mine svar, en morsom utfordring.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg