Om å gå seg bort

 

Eg er heime og har gått meg bort. I mi eiga stue, i min eigen stol.

 

I kveld skal eg skriva om slikt eg har gjort og slikt eg tenkte å gjera. Berre enkelt frå dagen.

Tenkte eg.

Men eg måtte ha ein illustrasjon, og dei snappane eg tok i regnværet var ikkje medreknande.

Kanskje eg skal vise lista mi, tenkte eg. Dermed screena eg skjermbilete. Og så var det gjort.

“Sette det inn i teikneprogrammet” sa sonen.

Eg fann ikkje noko teikneprogram. Så frå da av gjekk eg meg heilt vill i mi eiga maskin. Med lasting og lossing og av å eigentleg ikkje forstå kva eg heldt på med.

No har eg gjeve opp……får berre illustrera med snappane frå tidlegare i dag. Ikkje visa mi fiiiiiine liste. Ei liste eg har laga der eg skriv inn kva eg skal gjera, når det bør være gjort og kryssa ut etter det er utført. Den vart så fin at eg trur eg skal bytta ut dei handskrivne listene der eg gjer slikt ein må.

 

Da eg vakna i dag skulle eg til Trondheim. Eg vakna til ein brøytebil i tempo gjennom morgonstilla. Og eg skjøna vegane ikkje var snøfrie lengre.

Så over ein solid frukost med yngste fortel eg det, at eg ikkje dreg – men eg skal køyra ho til bussen. Og at vi får utsetja mor og jente dagen til fuglane fyller lufta med song og vegane er heilt utan snø.

Begge jentene forsto og aksepterte, så med det reiste yngste vidare i vinterferien sin……..og mellomste kjem heim i helga, og i påska møtest vi alle tre…..og kanskje før. Så dette gjekk bra, sjølv om det er koseleg å væra saman.

På Øra vart eg sitjande og venta på søster for ein kaffikopp. Men det tok tid, så da eg skulle til å køyra heim att fordi eg hadde venta lenge nok, kom ho.

Medan eg venta sendte eg altså nokre snappar….og her er dei…


Er du ein snappar????
 

16 kommentarer
    1. he he du skriver så bra )) og jeg er enig i att en tur til Trondheim er hyggeligere når været er på plass også.
      og dei snappane da,ja du er jammen en tålmodig sjel du også

    2. Nei , jeg har ikke noe greie på “snapper”…..men jeg er HELT enig med “fruensvilje” i at du skriver på en særdeles fengslende måte. Å uttrykke MYE ved hjelp av få ord – DET er en kunst! Det bor virkelig en forfatter i deg! :D:D:D

    3. fruensvilje: Takk :)))), så koselig skrevet. Ja, kjøreturen og besøket gjør seg bedre på bare veier.
      Den ventinga tok på tålmodet, det gjorde det….men ble godt med kaffekoppen til slutt :))).

    4. Nei, ikke snapp her enda 🙂 Litt sms, noen mms. Men ellers lite. Et instagram-bilde i ny og ne…Men det var morsomme snapper du hadde da 🙂

    5. Du er morsom da med dine snapper. Jeg snapper ikke. Ikke alt går på skinner bestandig når det gjelder den dataen her heller. Men vi får blogget da! Ha en finfin dag! 🙂

    6. Det er ikke alltid alt går etter planene våre. Og været kan man i alle fall ikke planlegge dessverre. Men så ut til at du fikk det bra til slutt, med kaffen og det hele.
      Jeg snapper selv 🙂 evagaud, om du har lyst å legge meg til 🙂 Ikke alltid jeg heller kommer på det. Men imellom er det snap som gjelder, og litt kjekt er det jo også 🙂
      Ha en fortsatt god kveld <3
      Klem

    7. Å gå seg bort i si eiga stue…..fikk jeg assosiasjoner til min arbeidsplass…:)
      Var et svært godt bilde av situasjonen…
      Var nok lurt å utsette den turen til fuglene begynner synge ja. ikke verdt å utsette seg for glattføre om man ikke absolutt må, synes jeg.

    8. natheless: Litt dårlig med blogging også her da i det siste, men håper jeg får lest noe i helga :). Ha en fin lørdagskveld:).

    9. maiken: Heldigvis går vi mot ei herlig tid, snøen er borte fra veien siden jeg skreiv her.
      Men å gå seg bort på arbeidsplassen hørtes litt krevende ut….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg