Det grøne og det rosa

Så har enno ein dag trilla over himmelen. Ein dag utan dei store faktene.

 

I går starta dagen gul. Eg var innvendig sur og overhovud ikkje kul.

Dagen enda grøn, som ei god løn. For dagen vart betre, og da vi fann den nye kick’en som smakar pære og kaktus ……. da slo vi på stortromma. Og eg vart søt…….innvendig.

I dag hadde eg funne ut at eg skulle tinga meg tid hos slike som skal finne ut når det meste skrantar. Men i dag orka eg ikkje. Så da får det verta ein annan dag.

Eg hangla meg gjennom dagen og fekk utført slik ein skal utføra. Fekk dosert oppgåver over eit par som skal ha slikt som å gjera i sommar. Heilt til eg vart skikkeleg lei av meg sjølv. Sa det til dei. Stakkars  sa eg, som må høyra så lenge på meg. Til og med eg sjølv kjeda meg.

På tur heim var eg framom foreldra. Der henta eg mi yngste etter eg vart servert kaffi og vaflar.

Da vi skal køyra kom far ut på verandaen og vifta med ei saks.

“Ta med roser heim” sa han.

Så det gjorde vi. Vi vinka til dei to som sto på verandaen da vi køyrde, og fløyta dei obligatoriske to støyta i hornet.

Rosene er set i vase. Det luktar sommar.  Vi to i huset tek ei stille stund kvar for oss før vi avsluttar dagen før natta.

 

 

12 kommentarer
    1. dagene dine er blandet skjønner eg,men eg håper ting blir bedre etterhvert,og det å komme hit noen dager mente eg heilt seriøst ) deilig med roser fra hagen da )

    2. Ikke smakt den Kicken der…så grønn og skjønn ut ja…hehe…
      Håper du får litt overskudd i dagene fremover og kan nyte sommeren ..enten den blir fylt av sol eller regn..:)) Vakkert med roser :)) Klem <3

    3. Dagene inneholder litt av hvert, og det er jammen ikke enkelt alltid. Men med kick og roser kan det meste gå seg til 🙂 Ha en fin dag du <3

    4. tanketromling: Takk :). Rosen og lukten av den er en av sommerens sterkeste lukteminner til langt bak i barndommen. Må nok finne meg en stikling :)).

    5. fruensvilje: Det er på slutten før to uker med ferie, så det er travelt før jeg kan ta fri. Syns det var kjempehyggelig, vi får snakke om det…ny bil har jeg også :))). Men har en vegg jeg må få malt :). Roser er herlige.

    6. annebe: Du må bevilge deg en grønn kick en dag :))).
      Roser er nydelig og på mandagen starter ferie i to uker. Da skal jeg NYTE dagen :)))). Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg