Når det ikkje går på skinner

Trur skinnegongane er røska opp. Men da får ein ta beina fatt. Og eit stykke kjem ein alltids. 

 

Eigentleg synest eg det er interessant. Kor «minimalistisk» kan ein gjera det, for å få riktig stemning utan å bli stressliten.

Ja, eg snakkar om jula. Og eg tenker mykje på korleis hjula skal gå i rundt, både bokstaveleg og i overført betydning.

Dagane er små og korte, energien min er som ein pust i sivet. Eg gomlar kortison utan flowkjensle. Men himmel, eg er da sjukemeldt – skjønnar det er riktig.

Det er berre at samtidig ramlar og dett støttespelaren bort.

Starta med eksen, i år vel han mora og søsken. Gjennom dei ca. 15 åra sidan bruddet, er det berre ein gong han ikkje feira saman ned oss.  Faktisk like lenge som ekteskapet varte. Det må så klart ta slutt, men litt overraska at det faktisk er litt vemodig. 

Barna kjem alle saman til siste helga før jula ringe inn, yngste fekk utset ein innlevering med resultat at ho kjem heim ei veke seinare enn plana.

Det siste på denne lista fekk eg vite i dag, komfyren til foreldra mine gjekk sund – så bakinga der fekk ein brå slutt. No har ikkje mor baka så mykje i det siste, men ho har brukt å tatt med tebriks til julefrokosten. Ho tek det forbausende bra.

Så…..

Men jentene får henta juletreet laurdagen, Det blir rett frå skogen og inn i stua.

Vesle juleaften tar vi med juletreet som foreldra mine skal ha, samtidig som vi hentar dei. Og både på middagen veslejulaften og julekvelden vert vi berre seks til bords. Faktisk omtrentleg tre mindre enn kva som har vore. Ein grei liten gjeng.

Så no må eg bake, handle og vaske planmessig, det er berre tida, vegen og kroppen i sakte driv fram mot jul.

Trur det vert koseleg i år også :).

 

4 kommentarer
    1. Ja, det blir sikkert fint i år også. Noen juler er fulle av vemod før julaften, andre en fulle av latter og noen er litt stille synes jeg. Her blir det en stille jul føler jeg, men mer livlig førstedag. Vi tar det vi får tenker jeg, og vi baker det vi vil og rekker. Jula kommer uansett. Ha en fin kveld og så håper jeg at kroppen din spille litt på lag i advent! 🙂

    2. Jula kommer helt garanter til å bli fin, uansett hvor mange som kommer til middag. Selv skal jeg feire julaften alene, noe jeg selv har valgt å gjøre for flere år siden. Jeg syntes det er så greit, og så har jeg mine tradisjoner som jeg følger ;o))
      Mitt juletre er oppbevart i en eske i kjelleren, og jeg kommer vel til å hente det fram til uka en gang å pynte det ;o))

    3. Natheless: jula kommer, og jeg syns denne førtida er koselig til tross for at kroppen er slik passe utenfor ønsket. Mye handler om hodet :))). Stillhet kan også være fint. Har tenkt noe på det som var, mens barna var små. Slikt kan en føle vemod av. Men det er nå-tida vi skal leve i. Klem <3

    4. Vera Lynn: Jula har ingenting med mengden folk å gjøre, men følelsen vi har inni oss :))). Det å kose seg er veldig fint, trives, jul eller ikke. Jeg har kjørt en «gammeldags» jul i en del år. Men alt er perioder. Ha en fin dag :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg