Sjokolade med krem

 

I kveld droppa eg fornufta. Eg hoppa over treninga. Koka meg sjokolade og piska krem til.

 

Riktig nok utan sukker, men veit ikkje om det hjelpe så mykje.

Da eg kom heim frå arbeid var vegane spegelblanke og glatte. Så eg kom meg ikkje opp med bilen. Det gjekk fint å gå i snøranda. Veit om fleire som har falt med resultat av brotna bein no i det siste. Så ein får passa seg. 

Det er så godt å ikkje skal noko anna enn legga seg snart. I morgon er ein ny dag. Og i livet mitt er det meste bra. Mykje å være glad for.

Slikt må ein nyta.

 

 

8 kommentarer
    1. Da jeg var på muritunet kjøpte jeg en kaffekopp til kaffeautomatene som var der,på den koppen står det,DET ER SUNTÅ KOSE SEG FRA TID TIL ANNEN ,så den koppen med kakao og krem håper jeg du skikkelig koste deg med ,er lov det hvet du :=) innimellom er dagene travle,men jeg håper det går greit og att du snart får deg noen rolige dager,ikke så kjekt å måtte ut og fare på isglatte veier

    2. fruensvilje: Den koppen har jeg også, kjøpte meg i hvert fall en kopp der. Den kom fram bare for litt siden. Hadde vært hos ene datteren min :))): Jo, det er viktig å kose seg. Men ser det er letter å ønske å putte noe i munnen når en er sliten. Det har vært en del kav i den siste tiden, men nå til helga har jeg ikke en eneste plan. Klem <3

    3. Eva: Det ble nok ikke så mye trening av den veistubben jeg gikk, men fryktelig godt å bare ta kvelden helt i ro. Uten annet enn bare kose seg <3 :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg