Bær, tang og fødsler

 

 

 

Uka er i gang og jeg henger etter. Så i dag tar jeg for meg gårsdagen.

 

 

 

 

Tanken var at jeg skulle ha tid og endelig ta noe av den tiden her inne.

Lese meg opp hos folk.

Men så bare løp denne tiden forbi meg.

 

Starten var likevel fin, jeg fikk gjort det jeg skulle.

Laga meg en bærsmoothie, for en av forutsetningene mine er å spise mer bær. Og jeg har en del nedfrosset bær i fryseren, så da er det berre å kjøre på.

Etterpå ble den en tur ut.

Ned til sjøen i dag.

Det regna.

Liker så godt å se sjøbunnen, steinene, så fikk lyst til å bare samle alt jeg så i bilder.

Fjøra viste seg fram.

Alt tanget fascinerte meg.

I form og farger.

 

Oppe igjen var det å ordne seg til kvelden.

Kom meg avgårde til foredraget.

Fødehistorien.

Det triste var at de kom lite folk.

Foredraget var interessant.

Og jeg skal egentlig ikke jobbe når jeg ikke skal jobbe.

 

 

Det var mørkt da jeg var hjemme. Så blogg fikk være blogg i går. Men jeg fikk utretta det jeg skulle. Og da er det veldig greit å avslutte dagen.

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg