En liten våt tur innom

 

 

 

 

Det er søndagsmorgen, ja kanskje ikke helt morgen lenger. Jeg har blitt gammeldags.

 

 

 

Bildet er tatt av Melissa Wilt fra Pixabay

 

Jeg har vaska kopper.

Slik alt av kopper.

Med kost og skylling.

Glassa først.

 

Og det er godt når det er gjort.

 

Har vært slik en stund.

For oppvaskmaskina svikta meg.

Det begynte med at varmen i maskina ble mindre varm og til slutt ble den kald.

Så oppdaga jeg at jeg fikk litt varme om jeg bytta program til ett jeg ikke hadde brukt.

Men neste gang var det programmet servert med kun kaldt vann det også.

Så til slutt ga jeg opp og lukka oppvaskmaskindøra og tok fram børsta, eller kosten.

 

Heter det oppvaskkost eller oppvaskbørste?

 

Slik har det vært noen uker.

 

Jeg burde ha ringt forhandler og jeg burde gjort så mye.

Men altså, det har jeg ikke gjort.

 

Faktisk er kjøkkenbenkene blitt mer ryddig etter dette, for jeg må ta alt i en operasjon.

Så det er ikke noe som er så galt at det ikke er bra for noe.

 

Detter var en kort rapport fra mitt fort

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Vi vasker alltid opp for hånd. Med BØRSTE ja 😀 Har ikke maskin. Har vaskemaskin, heldigvis. Men den trenger rens… og det bare utsetter jeg, for fikk ikke tak i når jeg jaktet på det sist..

    2. Vi kjøpte helt ny oppvaskmaskin da vi kjøpte leiligheten her for halvannet år siden cirka. Har brukt den to ganger. Ble litt forvirra av den børst/kost-greia du stilte spørsmål om, så nå vet jeg ikke hva den kalles, men jeg bruker den. Greit å vaske for hand, vi er bare to så maskinen får stå til vi har middagsselskap, noe det ikke har vært på et år. Fin fin søndag til deg 🌹

      1. Så godt, da er vi i samme vaske-liga. Samma det, børste heller kost, viktigst at det blir rent :). Blir godt når vi kan omgås med flere, da får dere bruk for oppvaskmaskina. Takk og riktig god uke <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg