Mat er godt

 

 

I dag kom eg heim slik eg oftast brukar, på hjul. Eg parkerte og gjekk inn. Middagen brydde eg meg ikkje å venta så frykteleg lenge med. Eg var slik rimeleg svolten. Det var tagliatelle med laks, erter og ein krema saus. Nedfrosen rest. Det smaka og eg vart slik passe mett. Men ein søthunger dukka opp. Noko lite hadde vore godt tenkte eg. Men ikkje noko goodis igjen etter helga. Og det er da eg greier å overraske meg sjølv. Etter slusing av to hundar tek eg rett og slett opp miksmasteren. På ein heilt vanleg måndag. Utan grunn. Eller…litt grunn…….og……….kanskje litt meir grunn.


 

Desse hadde gått langt over akseptabel modning for å eta vanleg. Eg tenkte eg kunne frysa dei ned til smoothie, men det var da eg ana ein kombinasjon……. søt hunger + banan +baking.

 

Så plutseleg hadde eg baka bananmuffins, med grovt mjøl og havregryn. Slik at det er ingenting å få dårleg samvit for.

 

Ordna meg ein kopp kaffi.


 

Så da var det berre å kose seg.

 

Dette var ikkje det dummaste eg kunne finne på ein heilt vanleg måndagskveld i all enkelheit.

Husk; refleks og koser viktig i haustmørke!

 

 

 

BforBakk

10 kommentarer

Siste innlegg