Fredag i farta

Denne dagen her har eg lyst til å bruka bra. Medan dagen travar travelt avgarde, sit eg i mitt eige kaffimodus.

 

Fredag i stua og ein kopp kaffi må eg unne meg. Før. Før eg startar med slikt eg ser for meg. Som å rydde og vaske. Som å gå tur. Gå tur med hekksaks. Ha, ha. Ja, akkurat hekksaks.

Har du aldri gjort det?

Nei, eg har ikkje det eg heller. Men for omtrentleg to veker sidan tok yngste og eg vegen ned til sjøen. Der vart det opparbeidd ein skogsveg for mange år sidan. Det var faren min som fekk gjort det for å kunne ta ut noko ved nedover i bratta mot sjøen. Da vi gjekk der no sist vart eg mest forskrekka over kor mykje småskogen hadde vokse opp. Det er synd, for det er ein fin turveg. Og no er greinene så nakne og så lette å kome fram til. Så om eg får ta nokre meter i dag har det vore bra på fleir vis.

  • Vegen vert opnar og lettare å gå.
  • Eg får ei lita økt med fysiske annleis rørsle.

 

Vinn-vinn med andre ord. Eg reknar med at det vil verta mange turar for å få ned alt.

 

Elles har eg ei roleg helg framom meg heilt for meg sjølv, eller mest for meg sølv, ingen av ungene kjem heim denne helga. I morgon skal eg køyra foreldra mine til butikken og plana er at dei vert med heim og et her. Da spør eg nok om søster mi vil koma opp også, ho bor nedunder hos meg. Veit ikkje kva eg skal servere enno, må halda den fornuftige linja.  Søndagen bør eg love meg ein tur uuut! Eg synest det er godt og ha desse dagane for meg sjølv.

 

Kjenner tankane ramlar rundt. Jula, kor mange vert vi attmed bordet. Blir vi sju eller blir vi ti. Når skal eg ta siste ferie veka, og skal eg til Oslo må eg bestilla billett…. Må få klarert dette. Eg har berre lyst å sitte i den kvite stolen min, skrive og drikke kaffi. Men no er koppen tom og eg må likevel reise meg opp.

Ha ein riktig god fredag.

 

2 kommentarer
    1. fruensvilje: Ja det er, men du verden det var arbeidsomt….og ikke mange meter jeg fikk unna i dag. Godt og komme seg ut :). Håper din dag er fin også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg