Tur i harmoni

 

Eg må ut, men kvar, tenkte eg. Eigentleg hadde eg lyst til å berre væra der eg var.

 

Men eg skjønte at det ikkje ville væra noko lurt. Så eg spekulerte. Målet med turen hadde eg alt bestemt, det var og hausta inn ting eg fann. Ting som kunne brukast til dekor. Ned til sjøen freista ikkje, for da måtte hekksaksa med. Det kjendes for armodsamt i dag. Enn berre ta ein runde på haugen attom huset, men det kunne eg ta ein dag eg ikkje hadde fri også.

Så vart det setra da.

Det første eg gjorde da eg kom opp var og tenne opp i omnen.

Etterpå tok eg vegen langs elva. Einen var så fin, mange hadde bær også. Så eg fekk med meg ein del greiner. På mange av furutrea var det kongler som hadde sprotte ut, dei hadde nok slept frøa sine. Dei plukka eg med meg mange av også.

 

Eg kan ikkje kalla dagen i dag anna ein rekreasjon, ikkje noko som fekk opp formkurven. Men å gå der i ro å mak, strekkje seg etter kongler, høyra på susinga i furutrea…..det var så godt. Mest som alle tida opphøyrde å eksistere, at eg var i ein lomme som inneheldt alle åra eg hadde levd.

Inne i bua var det varm da eg hadde plukka korga full. Eg koka meg ein kopp te og skreiv i seterboka. Vi skriv alltid i den når vi er innom. Sist var for litt over ein månad sidan, da begge jentene mine og ei venninne var på overnatting.

Denne enkle tømmerbua gje oss så mange opplevinga og mykje godt.

Ute starta det å mørkna, så boffen og eg måtte finna vegen ned igjen.

Og det var godt med middag og ein kaffikopp da vi kom ned.


 Riktig god søndagskveld.

 


 

6 kommentarer
    1. Tur til setra det hørtes veldig koselig ut :)..og det å finne harmonien og kose seg er mye bedre en å “trene”å gå fort ..
      Så koselige ting du fant også…Idylliske bilder 🙂
      Jeg har bare skifta på senger og strøket litt klær i dag jeg..ikke fullt så idyllisk..hehe..God kveld videre<3

    2. Guri så herlig 🙂 Det føltes nesten litt sånn gammelromantisk ut 🙂 Og det å høste ting fra naturen, som man kan lage fine ting med, det er jo både nyttig og virkningsfullt dekorativt. Er jo terapi det alene, å lage noe vakkert med egne materialer fra naturen 🙂

    3. annebe: Viktig med slike ting også, og det å legge seg i reine sengeklær er luksus syns jeg. Spesielt om klærne har tørket ute. Strykejernet har nok fått både mer og mer ferie her i huset….men duker, gardiner og servietter må helst….
      Jeg må nok opp i fart for å gå ned i masse, men viktig å kose seg. Og må nok øve på de lure tingene først, og det å kose seg er ikke dumt :).
      Takk for at du likte bildene. Denne plassen vår her er en oase både for meg og barna…og andre som kommer hit:).
      God kveld videre til deg også :))).

    4. Eva: Denne plassen er nok veldig gammeldags, og ikke minst primitiv – og da blir liksom alle ting så enkle :).
      Har lånt med meg noen bøker om juledekorasjoner og slikt, så er nok inspirert. Det var spesielt en krans laget av kongler jeg skal se på. Tror man kan bygge opp energi av å komme i gang med slikt, og det er det jeg prøver å skaffe meg mer av fortiden. Riktig fin kveld til deg :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg