Eg er svolten

 

Når ein er svolten må ein eta. Da må eg finne mat for å eta. Og så må eg sette meg ned.

 

Igjen!

 

Eg trur eg kunna levd med minimale rørsler i dagar, veker, ja kanskje månadar. Og så klar og sliten er det ikkje nokon som er. Ikkje eg ein gong. Men den der strandstolen har nok høva meg ypparleg om dagen. Med briller på nasen og bok i hendene.

Men eg er her. På Nordmøre. No kunne eg få lov til og senke den breie baken min i ein stol igjen. Mat. Eg var svolten. Det var ikkje mykje eg fekk gjort før eg fann dette ut. Så her sit eg da. Igjen.

Eg må riste opp i dette draumehovudet mitt, ikkje som at det ser ut som ein draum. Det er berre fullt av det. Så fullt av det, at det ikkje er artig. Så korleis skal eg gripa meg sjølv an for eit betre resultat. For det er frykteleg mykje eg kan gå i gong med.

 

Alle skuffer og skåp på kjøkkenet kan med fordel vaskast.  Ein enkel oppgåve det. Og så artig når det er reint. På tysdag skal vi feira 21 års dag utan eg har lagt ei plan. Eg har bedt samen, det betyr mat. Og så er det jul.


Veit de, det er jul snart?

Da kjem det også folk. Dei skal ha mat da og. Og alle rom som eg har tenkt skulle få ein omgang med vaskefilla. Enn lister og dører som skulle hatt eit strøk måling?? Og skal tru kor lenge sidan det er at eg planla å beisa dei to skåpa på stua?

 

Men kva er det eg held på med no da……..??? For no vart eg lei av meg sjølv dobbelt. Først vart eg leia av denne totale mangel på handling, men no vart eg lei av at eg kjeftar slik på meg sjølv.

Var ikkje det bra nok heller no?

 

Og eg som trudde dette skulle verta eit innlegg om kva eg hadde lyst til å bake til jul…..

 

4 kommentarer
    1. Vi må slutte å være så slemme og strenge med oss selv. Men jeg skjønner følelsen. ..når man er sliten og har en haug med ting en skulle gjort.
      Du får hvile deg noen dager og gjøre bare det du har lyst til, så kommer kanskje energien tilbake 🙂
      Ønsker deg en fin helg ♡

    2. Ojda, her kjenner jeg meg godt igjen. Som regel slem mot meg selv, og snill mot andre.
      Slapp heller av du! Det er ingen som kommer til å sjekke skaper og lister hos deg uansett 😉

    3. Åse Helen: Takk skal du ha for god ord. Blir litt lei av å ikke orke, men – du har nok helt rett.
      Riktig fin helg til deg også <3

    4. fruemmel: He, he, nei du har rett i det. Skapene får nok fred.
      Skal følge ditt råd, med å slappe av og satse på at jeg ikke har lyst til det i morgen :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg