Andre desember

 

For 21 år sidan kom ho. Ein liten, varm bylt vart lagt i armane mine.


 

 Det var ei slik tillitsfull tyngd i den vesle jenta. Eit nydeleg, nytt lite menneske var kome.

I går var det 21 år sidan. Eg hadde sagt tydeleg i frå at vi ville feira. “Asbjørg kjem”, sa eg til Lucas. Han spissa øyra og sprang bort til vindauga og pistra. Samstundes kom bussen og eg slapp ein glad hund ut som byksa henne i møte.

 

I går feira vi. Eg rakk ikkje frukosten på senga, for plutseleg var jenta stått opp og der. Så vi tok den i fellesskap i stova.

 


Miranda ville gjerne delta. Dyra søkjer seg i nærleiken til henne som runda år. Det gjer dei uansett dag, når ho er heime.


Vi skulle ha ein triveleg dag, og ho valte vekk stress. Ho tende ljos over alt i god tid før gjestane kom. Eg fekk streng beskjed om å gå og ordne meg. “Ja, men teppet er ikkje støvsuga” sa eg. Men skjønte det var feil svar. Og på badet hadde ho også tend ljos. Det var frykteleg godt og å skru på dusjen i skinnet frå blafrande ljos. Det skapa ei eiga ro.

 

Og før gjestane kom fekk vi tid til ein kopp kaffi.

 

Ettermiddagen og kvelden vart koseleg med varme både i rommet og i sjela.

 

8 kommentarer
    1. Så nydelig jente…gratulerer <3 Og det hørtes ut som en koselig feiring i et stemningsfyllt pyntet hus....:)
      Ha en fin dag videre og klem fra meg 🙂

    2. Gratulerer så mye 🙂 Så utrolig koselig det høres ut sånn som dere lagde det til. Roen senket seg hos meg også når jeg leste om alle lysene….også på badet. Det skal jammen jeg også gjøre 🙂
      Kjempefin dag videre til deg <3

    3. annebe: Takk, ja jenta er nydelig – aller mest inni seg :). Er ikke barna våre det det :)? Vi hadde det riktig fint, og ikke minst, hun som hadde dagen hadde det riktig fint.

      Ha en riktig fin dag du også. Klem )

    4. Eva: Takk :).Vi hadde det riktig så fint. Du må prøve å dusje eller bade bare i lyset av brennende lys :))
      Ha en superfin dag du også :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg