Snufs

 

Eg trur våren er komen midt i desember. Det renn.

 

Mest som ei foss renn det. Ut av nasen. Det starta på butikken. Atsjooo! Gong på gong måtte eg nysa. Noko så frigjerande godt som ein nys. Dei kom som perler på ei snor.

 

Vel heime starta det å renna ut av nasen. Eg har bestemt at det er bedøvinga etter tannlegebesøket. At det var den som kunne for det. I dag starta prosessen med å rotfylla den andre av tennene som har vore til plage sidan i sommar. Da eg reiste meg opp av tannlegestolen var eg mest øra. Slo døra for hardt igjen, mista ting på golvet – slikt. På venterommet satt mi mellomste og venta, ho var med for ho skulle ta bussen attende til Trondheim og eksamen. Men først rakk vi ein tur innom polet, eg kjøpte konjakk til gorodeigen og sherry til ein dessert og etterpå ein kopp sjokolade med krem på kaffien. Ho hadde vunne 50 kroner på flax og kjøpte eit lodd til oss kvar for det. Vi skrapa begge fram 25 kroner kvar, som ho tok med seg å sa ho ville bytte i to nye. Eg bad henne ta dei med på bussen og sjå der, det frå meg også. Eg fekk melding om at ho hadde skrapa fram 50 kroner igjen. Kanskje ho endar opp med den store gevinsten.

 

No har eg tenkt å gå i gong med baking. Vørterbrød først. Så får vi sjå kor langt eg kjem med planane mine, for lista er lang nok. Eg trur eg skal gje meg eit c-vitaminsjokk  i alle tilfelle, om det ikkje er bedøvinga som kan for flommen frå nasen. For eg kan ikkje verta forkjølt no. Fram med mjøl og gjær.

 

8 kommentarer
    1. Kjedelig å være forkjøla da..og rotfylling hørtes jo ikke noe godt ut..men da blir det vel bra når det er ferdig får vi håpe 🙂
      Ja da får vi håpe hun ender opp med en riktig storgevinst…men det er vel som regel de små beløpa en skraper frem ..
      Jeg baker også..men det er bare grovbrød for å ha til kveldsmat 🙂
      Kos deg og god bedring 🙂

    2. Masse god bedring til deg. I dette ruskeværet er det uansett ikke godt med rennende nese eller noe 😉 Godt vær å være inne i her hos oss i alle fall 🙂
      Kos deg med baksten 🙂

    3. fruensvilje: Takk, tror i hvert fall jeg velger å være hjemme i morgen. Når det kommer så plutselig tror jeg det forsvinner like fort også :).

    4. annebe: Ja, de tennene har virkelig vært til besvær i senere tid.
      Regner nok ikke med noen stor gevinst, men den har kommet godt med for henne :). Men vittig at disse små beløpa kom slik etter hverandre.
      Grovt brød til kveldsmat er riktig godt.
      Takk, håper denne snufsinga går fort over :)-

    5. Eva: Takk skal du ha, varmer med de gode helsingene.
      Har dere ruskevær hos dere, da er det best å være inne. Her har det vært nydelig himmelen i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg