Tankar på vandring

 

Ikkje kan eg skryta av meg sjølv eller innsatsen min i dag. Men eg aksepterar situasjonen. Og det er bra.

 

Dagen her har loffa i veg, utan tanke på at jula står for døra eller noko av dei andre tinga eg med fordel kunna ofra ein tanke eller to. I staden høyrer eg radio, les på nett og regjerer mi eiga boble.

 

I tillegg har eg vitja ein del andre bobler. Både små og store. Eg høyrer om utdeling av fredsprisar, om Nobel fest. Om hjerneceller og kjolar. Og om sjukehussaka i Møre og Romsdal. Eg høyrer og høyrer. Korleis, kva og slikt.

Liv. Alle desse liva.

Eg les bloggar. Det er mykje formidling. Om både det som er triveleg; jul og mat. Og andre; konfliktar. Nokre brukar mykje tid på å få fram si eiga sanning. Vil ha fleire inn i bobla si. Nokre skriv eit språk som har kontroll både på gramantikken og ortografien, andre er meir oppteke av å fortelja om såra som livet har gjeve. Og alle desse, alle er dei midt i si eiga boble.

Eg ser og les.

Det er andre ting eg skulle ha gjort. For eg trur ikkje på meg sjølv. Da eg reiser meg for å henta ved skjønar eg det, det renn framleis frå nasen. Så det er nok rett at det er slik for meg i dag.

 

Ein gong trudde eg at alle menneskjer tenkte som meg. Forsto like mykje og like lite. Eg oversette mitt eige reaksjonsmønster og forventa det same attende. Men etter kvart har eg forstått meir. Eg har forstått at eg veit så lite. Og at ingen eigentleg forstår så mykje. Dei forstår berre ut i frå sitt perspektiv. Skadar dei utsett andre for er skadar dei sjølv har vorte påført.

Eller; dei forstår ikkje meir. Ikkje enno. Det er så trist. Men det er også litt fint. Som ein grøn stengel som leitar etter ljoset. For alle vil…..trur eg……gjera det som godt er. Om smerta ikkje er for stor. Eller refleksjonane og kunnskapen for dårleg.

Men eg er berre i mi eige boble. Ei kardemommeboble. Eg ser at barna mine er vokse opp der. Det synest eg er greitt. Dei vil gjera det gode. For det dei trur på i si eiga boble.  Da dei var små planta eg frø. For eg trur meir på såmannen, verken spåmannen eller overtydaren er mine lærarmeistre.

Overtydaren som sel bodskapen sitt. Som i direkte sal utanfor ei dør. Overalt møter eg dei. Eg høyrer. Og nokre gong kan det væra på sin plass å opna munnen. Men mange gong er det greitt å høyre. For det kan væra like brukbart å leita etter lærdommen enn å overtyda andre. For det er ikkje sikkert ein veit nok. Eg likar dei store rom som er høge under taket. Fridommen. Der synest eg er viktig å arbeide for.

 

Eg tenkjer. I mi boble fri for mjøl og sukker i dag. Det er glatt seier dei på radioen. Og eg kjenner eg er glad for eg ikkje er ute med bilen. Omnen har slokna, så eg må nok til med meir praktiske øvingar. For det går mot jul.

 

6 kommentarer
    1. Det var et dypt innlegg. Og du er inne på mye viktig her. At vi ser, handler og forstår utfra hvilke erfaringer vi har i livet. Frihet til å være den man er handler også om mot. Mot til å tørre å være den man er uavhengig av hva andre mener.
      og det med å akseptere situasjonen er kjempe viktig.Jeg kunne ha skrevet mye men sitter på mobil, så avslutter med å ønske deg en fin kveld 🙂

    2. Åse Helen: Ja, dette er nok et tema vi kan si mye om. Syns samspillet mellom mennesker er så interessant. Og vår egen reaksjon på det som skjer. Og situasjonen er noe en kan arbeide med om en ikke er fornøgd, men viktig å se det positive og ikke minst hva en kan lære akkurat der en befinn seg. Det er så mye som er interessant egentlig :). Ha en riktig fin dag.

    3. fruensvilje: Ja, ikke sant. Spesielt når det renner intens fra nesen, men vil nok tenke litt i dag også til tross for at det virker som “vårflommen” har avtatt. Og i dag må jeg nok bake og ta noen timer på jobb :). Ha en nydelig dag :).

    4. Cassandra Lysgård: Egentlig fint og befinne seg akkurat i bobla si og tenke, tanker er virkelig noe en kan bruke til mye :). Og tenk på hvordan vi kan bruke tankene, de påvirker alt alltid. Vi har ikke vært her vi er, på godt og vondt, om det ikke var for tankene. Ha en fin og god tankefull dag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg