Godt og nytt

 

 

Vi er i gong med alt som er vårt. Alt det gamle er liksom nytt. Det og vi får ein ny sjanse. Nye sjansar er gode.

 

Så er vi komne til det Herrens år 2015. Vi er framme ved den fjerde dagen. I dette året, dette gode året som er starta. Det som er å rart, drøymane mine har forandra seg. Mine drøymar har vore prega av kaos, fullt av folk og ikkje strekkje til. Nyttårsnatta hugsa eg ikkje drøymen, men dei to neste nettene. Dei er gode og full av harmoni.

 

I nyårsskiftet får eg ein telefon frå ei eg kjenner. “Vil du vere med på yogakurs i helga?” spør ho.  Og det har eg lenge snakka om, at eg har hatt lyst til. Så i dag har vi hatt tredje dag. Eg kjenner eg har ein kropp, kan du seia. Og stå å balansere på ein fot med all min prakt er eit kunststykke som er bort i mot umuleg.

 

Da eg låg på golvet og slappa av etter økta i går tenkte eg “korleis er det eg har gjeve meg sjølv lov til å behandla meg?” Eg kjende faktisk ei tåre i augekroken av sjølvmedkjensle. Eg såg på dei sprukne hælane med alt for hard hud, kjende på den stive, tunge kroppen. Høyrde på min eigen pust og instruktøren sin kommentar om stive nakkemusklar. Vi menneske kan greie å behandla oss sjølv frykteleg stygt. Eg er dessverre  eit godt eksempel på dette. Men det er alltid håp, om det er i hengande snøre, så er det håp.

 

Snakka med ei dame, ei dame som er mykje yngre enn meg, om at ho hadde starta med først til 50. Vi var fleire som ikkje visste kva det var, så vi fekk forklaringa. Dei var ei gruppe som skulle leggje ut bilete av seg sjølv på snapchat eller var det Instagram? Kvar gong dei var ute og trena. Bileta vart merka. Så eg fann ut at kanskje eg skulle starte ei slik gruppe. Så eg spurte sonen min om han ville, han bør koma seg i betre fysisk form. Og han ville. Yngste var meir bak på, men ho er godt i gong med sitt opplegg. Må og høre med mellomste og kanskje nokre fleire. For eg må få opp aktivitetsnivået mitt. Elles vil ikkje dette året verta så fantastisk som det kan. Kanskje kan dette virka som ein motivator faktor…..?

 

No skal yngste og eg snart eta middag før ho reiser attende til sitt. Kanskje eg dreg framom foreldra mine. Mor er vorte sjuk, og da eg var framom i går høyrde eg stemmen henna fekk meir kraft. Så tek kanskje turen i dag også.

 

Ha ein fantastisk søndagskveld.

 

8 kommentarer
    1. Yoga er fantastisk for kroppen, selv om man finner muskler man ikke visste man hadde 😉
      Barna mine og jeg har en hemmelig gruppe på facebook hvor bare vi er medlemmer. Der legger vi ut det vi gjør av treninger. For min del er det bare gåturer, men for en datter og en svigersønn er det både boksing, styrke og gåture. Ei annen har rideturer. Poenget er at vi er i bevegelse, og konkurransen ligger i antall km, eller i antall minutter vi trener. Vi får enormt mye ut av dette, og det er ett godt samtaleemne i familieselskaper 😀

    2. Artig innlegg mam, glad for å høre at drømmene dine er blitt finere 🙂 om jeg blir med på noe treningsgreier er kanskje høyst usannsynlig, da jeg er både fornøyd slik det er pluss litt lat. Får se. Nuss og klem xoxo klemz og koz

    3. så rart det var att du hadde et slikt innlegg akkurat no,jeg har nett set 2 episoder av Kari Jaceson med programmet en ny start :))
      Det er jo litt det samme som du ønsker.
      Et godt tips fra meg er å lage deg en kalender,der skriver du hver dag hva du spiser når,hvor og hvorfor i tillegg skriver du aktivitetane du har hatt,det være seg husarbeid eller annen trening :)) det vil bevistgjøre en på hva en faktisk gjør og spiser hver dag 🙂

    4. Fruemmel: Ja, gjett – jeg er støl der jeg ikke visste jeg kunne være det :).

      Det hørtes ut som dere har en bra gruppe og en god motivasjonsgreie. Det gjelder å finne noe som fungerer. Lykke til utover i det nye året:).

    5. asbjørg b schanke: Takk for det tøtta mi :). Det skal bli et skikkelig bra år dette veit du 😉
      Skulle forklare deg dette med “trening” før du las det her, og kanskje har du ikke riktig forstått tanken. Men vi tar den over fonen. Klemmer i overflod uten Z 🙂 🙂 🙂

    6. fruensvilje: Hvor går det programmet?

      Takk for tipset. Ja, veit det er lurt å skrive opp, og kommer til å gjøre det. Men vil etter hvert ha mer fokus på den fysiske biten denne gangen, det å komme seg ut. Tanken er at jeg skal få til et under på to måneder når det går på bort med slitenhet og påfyll av energi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg