Dei fine menneska

 

Det finnest så mange fine møter. Både her på blogg og utanfor data’n. Eg er så glad for alle dei fine eg får lov til å møta.

 

Fredag! Smak på ordet. Eg synest smaken er underbar. Sjølv om det er meldt storm. Heilt opp til orkan styrke. Og eg er nok litt redd. Redd for det gamle fjøset. Men eg håper inderleg det greier å stå i mot denne gongen også. Likevel, det er fredag. Det er helg.

 

Eg drikk kaffi ut av raude koppar i dag. Har nettopp hatt ei hyggeleg vitjing av ei dame som la lunsjpausen sin hit. Det er så fint å møta dei fine menneska med dei gode tankane.

 

Her på blogg.no har eg møtt mange som gjev meg stor glede. Eg har både ledd og grått framom skjermen. Folk som gjev av seg sjølv, som ein kjenner varmen frå gjennom dataskjermen. Som lever liva sine og deler det med andre. Som har sanka av livets visdom.

 

Vi er så mange menneske, det er så mange variasjonar av oss. Og det er langt frå alle vi vil føle fellesskap med. Men det er så viktig å vise kvarande respekt og toleranse. Sjølv om andre har heilt andre interesses og uttrykkjer seg heilt annleis enn ein sjølv gjer. Og kommunikasjonen gjennom nettet er så avgrensa, ikkje ser vi augo, ikkje ser vi kroppsspråk. Eg synes det er så viktig å hugse det.

 

“Ein må bruke forstanden den som har den” brukte mor å seia når ho prøvde å få slutt på ein krangel mellom oss sysken da vi var små. Nokså effektiv, for kven ville ikkje har forstand? Og av og til kan det være frykteleg lurt å bruke den type forstand. Ikkje leggje veg ein krangel for å “vinna”. Vi skjønte at det var kanskje ikkje det viktigaste likevel. Kanskje det ikkje var slik at den som fekk det siste ordet var “vinnaren”-. Etter som ein har vorte vaksen veit ein at det er ikkje alt ein treng å bry seg verken med eller om. Det er også fint å forstå.

 

Dei varme menneska med dei store hjarta, dei vil eg bry meg om. Både her på bloggen og ute blant tyngdekrafta, der ein ser både augo og kroppsspråk. Det er fint å tenke på ein fredagskveld før stormen kjem.

 

Takk til deg eg har fått lov å bli kjent med, og takk til alle som delar av seg sjølv her inne. Det finnest noko fint i alle.

 

Ha ein god og fin fredagskveld.

 

10 kommentarer
    1. så vakkert skrevet :)) og du har helt rett,det er alle forskjellene som skaper mange flotte mennesker og gjør det spennende å leve.
      Tenk kor kjedelig det hadde vært om alt og alle var helt like,nei la oss sette pris på forskjellane 🙂 ha en fin fredagskveld

    2. Kjempefint og varmt skrevet av deg! Jeg er helt enig med deg! Det er nettopp det mangfoldet av forskjellige mennesker som gjør at vi blir fylt av varme og glede, og vi får inspirasjon til det vi skal gjøre.
      Selv har jeg fått æren av å bli kjent med flere kjempekoselige bloggere som jeg har kontakt med utenom blogg. Vi utfyller hverandre, og gir hverandre tilbakemeldinger for å utvikles som bloggere.
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Mvh
      Toril

    3. Du er så flink med ord..og så merker en at det ligger ærlighet og “ektehet” bak det som er skrevet også…for det hjelper ikke med fine ord om det ikke føles ekte …:)
      Takk for at du er en av de varme fine folka jeg har møtt her på bloggen 🙂 God helg <3

    4. fruensvilje: Takk, jeg er glad for og ha blitt “kjent” med dere jeg har kontakt med her inne :). Ja, heldigvis er det forskjeller, og som du sier er det spennende:).

    5. Toril: Takk for veldig fin tilbakemelding. Ja, dette er en fin måte å opprette kontakter over lange avstander og utveksle tanker med hverandre. Så artig at du har kontakt utenfor blogge også :).
      Riktig god helg til deg også :).

    6. annebe: Syns du jeg er flink med ord, så artig :). Det er du også, du skriver veldig rent….og oppfatter deg også veldig ærlig. Jeg skriver nok ut i fra det jeg mener, om ikke har det ikke fungert for meg.

      God helg, og takk til deg også – glad du er der :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg