Eigentleg

 

Eigentleg skulle eg ha lagt meg no. Eigentleg skulle eg ha gjort noko anna.

 

Tru eg skal finne fram c-vitaminene igjen. Eit lite c-sjokk. For eg er ikkje i humør, skrapa for humor. Eg synest mest litt synd på meg sjølv.

 

Ute bles det, og det regnar. Omnen held på å sloknar om eg ikkje får lagt inn ei vedskie. Men skal eg legge meg kan den berre slokne.

 

Helga er over med all vinden som har herja utanfor husnovene. Her gjekk det nok greitt. Men eg har ikkje sjekka naustet og det gamle fjøset.

 

I kveld er eg ikkje klar for ei ny veke, har berre lyst til å draga teppet over nasen og sova ein to, tre veker.

 

Eg har fortent ein liten fruktsalat på tampen av helga. Så no har eg laga meg det.

 

Men eg satsar på ei god veke likevel, for både deg og meg og oss alle.

 

14 kommentarer
    1. Håper du sover godt i natt og får en ny fin uke 🙂 Frukt salat er jo så godt, så nå ser jeg meg litt rundt for å se om jeg har det jeg trenger 😉

    2. en god natt søvn kan hjelpe for masse,men jeg skjønner deg godt når det er mørkt og dårlig vær er det koseligst å være hjemme.Satser på att du kommer deg i bedre humør alikavel og får en ny fin uke.Ps fruksalat hørtes deilig ut,noe vi alle burde unne oss

    3. fruensvilje: Natta hjalp, til tross for at jeg våkna mye pga. været. Ikke så ofte jeg har det slik som i går, heldigvis :). I dag må jeg ut snart, har godt kunne tenkt meg å vært inne hele dagen og bare sett på været. Det er vel ganske ruskete hos deg også?

    4. frodith: Takk, det er utsikt utover fjorden jeg bor ved. Heldigvis har denne dagen hatt en helt annen lyssetting, den har vært både grei og fin :))). Slike dager som i går har jeg ikke så ofte, og det er godt. Riktig god natt :).

    5. annebe: Takk :), den gjorde det….etter og ha bretta meg ut av sovnrusen bestemte jeg meg for ikke å stressa, og det gikk rett så bra.
      Bildet er fra fjorden jeg bor ved, fra et utsiktspunkt. Egentlig burde jeg stoppe hver gang jeg passerer denne fjellovergangen for å ta bilde. Det er så mange vakre himler og fantastiske farger :).
      Klem<3

    6. Huff, det er slitsomt når man bare ikke er klar, når man er utslitt, og bare har lyst å sove. Og rart når dagene er så variable. Det svinger fra den ene til den andre dagen, fra godt humør, til dårlig humør. Jeg har det sånn selv. Jeg vet aldri hva slags dag jeg får.
      Men du har i alle fall klart å skrive. Og sette inn et aldeles nydelig bilde <3
      Fruktsalat er jo en energibombe, så det var jammen godt at du unnet deg. Alt blir så mye bedre når man unner seg noe godt <3

    7. Eva: Humør kan være noe som er utfordrende. En av jentene mine er prisgitt for tida. Jeg var det selv etter tjue årene en stund. Fryktelig slitsomt. Heldigvis er jeg i dag rimelig stabil, men om jeg presser meg for mye gjennomdagen kan kvelden bli tung. Det eneste som hjelper meg er en natts søvn. Så jeg kan egentlig ikke klage, tror du har ganske større utfordringer på den fronten. Til likt med noen andre utfordringer som vi deler. Men både du og jeg skal klare det, for vi fortjener å ha det godt. Ikke sant :)…? Og å se det vakre rundt oss greier vi godt :)))).
      Ha en nydelig dag Eva. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg