Berre ein bitte liten..

 

tur inn her. Fordi eg har ingenting å meddele, eller eigentleg har eg det og….

 

fordi bilen står igjen utafor døra. Den er godkjent, endeleg! Den har vindaugeviskarar som virke. Den har hjul med eksakt riktig trykk. Og eg treng ikkje verken være redd for politi eller køyra meir buss.

“Køyrer du buss ofte du kan det løna seg å kjøpa eit verdikort, for om ikkje vert det dyrt for deg” sa bussjåføren til meg i dag. Eg takka han for at han sa i frå om det, men at dette nok var siste gongen i denne omgong.

 

Eg har teke skulebussen to morgonar. Det er eigentleg ei fasinerande reise og ei føling av å væra flue på veggen. For det første virka alle barna svært veltilpass og harmonisk. Det er svært godt å registrera.

 

“Eg trur Magnus er forelska i deg”, sa ein gut til jenta som sat på andre sida av midtgongen. Dei mimra attende og ho hadde nett fortalt at han Magnus bruka å ta kråkefot på henne før. Nei, det trudde ikkje jenta,  “eg er berre til plage” sa ho. Dei var i alderen ti, tolv år.

“Kom og sett deg her Anders”, sa ein større gut til ein mindre. Den vesle guten sette seg i setet attom den større guten. Da det var gjort snudde den store guten seg og sa “hei” til den vesle guten, og han svara “hei” attende. Det var den samtalen. Men eg tenkte at det var nok ein god start på dagen for ein liten gut og verta slik inkludert av ein større.

 

Men i morgon kan eg ta bilen og legga distansen attom meg akkompagnert av lydboka eg er i gong med; Mors gaver av Cecilie Enger.



8 kommentarer
    1. Det er fordelen med å ta buss….Man kan i ro og fred betrakte, både innenfor og utenfor 🙂
      Ha en riktig god natt <3

    2. annebe: Takk, ja det er super deilig….tenk, jeg ble faktisk stoppa i en kontroll da jeg kjørte uten godkjenning, og så sjekka de bare promille.
      Syns det er så morsomt og observere samspill og mennesker :))).
      Sov riktig godt du også <3

    3. Koselige betraktninger! Vi hører så mye om at unger (Og voksne) IKKE klarer å ha det greit sammen, og da er det godt å oppleve det motsatte; at noen er vennlige og inkluderende.

    4. jeg har fulgt skulebussen mange ganger og en opplever mye på dei turane ja 🙂 både positive og negative.Det jeg liker minst på en busstur er godt voksne som prater i telefonen hele turen gjennom uten å dempe stemmen,ikke alltid like kjekt å høre på private telefonsamtaler når en skal nyte en busstur 🙂 kos deg med bilen din du

    5. Anonym: Det er vel litt lett og fokusere på alt det som er negativt, spesielt er det det nyheter handler om. Heldigvis er det mye fint også, mange som har det såpass greit at de kan være greie og vise godhet for hverandre.

    6. fruensvilje: Det er ikke alltid en busstur er positiv, det har du helt rett i. Jeg fikk et negativ forhold til Bergen pga. av en busstur, ha, ha..
      Nei, det er ikke alle samtaler en ønsker å få med seg.
      Bilen og jeg skal straks ut å farte, jobb fra tre til seks. Noen greie timer på biblioteket :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg