Slik i all enkelheit

 

Kveld i stua, i stolen sit frua…….men eg er kanskje ikkje det?

 

Men eg er meg sjølv uansett kva eg er. -Frue eller ikkje.

Kanskje eg er ei furu eller furie?

Akkurat no er eg mest mett og trøyt. Slik snart midtvegs i mi travle veke. Når for mykje skal inn i timane tek eg bloggfri. Men så er det eigentleg så godt å trykke ned nokre ord også. Og når eg først ha gjort det så må eg innom med nokre kommentarar til fleire av dei eg følgjer. Det er da tida går enda fortare. Så blir eg sitjande å henge ved data’n  langt inn i tida som går og går og går -.

 

Eg trur eg kviler nå eg skriv. Kosar meg gjer eg i alle fall. Det er berre for dumt dette med tida……..knappen, kvar er den? Det har vore så fint og variert denne tida.

 

I gårkveld, etter dagen i byen, returen med ferga og alt. Da orka eg ikkje å tenkje eit ord ein gong.

Forresten var det nokre fantastiske himlar i går. Prøvde å fanga ein av dei på mobilen i ferjekøa. Men for og ha fått fram noko skulle eg nok gått ut……..og akkurat det orka eg ikkje.

 

Da eg var på tur heim til meg sjølv, etter og ha køyrd ho som var med heim, skulle eg ned ein lang bakke……..og plutseleg mista hjula veg-grepet. For det hadde vorte glatt, slik hysterisk isglatt. Mot meg kom fleire store søpledunkar, ikkje at det var det verste å kollidere i. Eg svinga desperat på rattet, og bilen dansa og kvein. Og like før samanstøet fekk eg bilen til å skrifta retning, og rett ut på hovudvegen bar det.

Heldigvis kom ingen andre bilar da.

Phu-, så det var eg frykteleg, enormt glad for.

Vegen heimover gjekk i nokså roleg tempo kan ein seia. Og da eg var komen heim, inn og opp, såg eg strøbilen passera nedpå vegen. Det trur eg var bra.

 

Da orka eg ikkje å skriva. Det var i går.

 

No har eg nett ete ein sein middag. Eg har invitert til fødselsdagsfeiringa i helga. Så det var vel det eg rakk i dag. Jaa-, eg har gjort noko før dette. Akkurat no dunkar vaskemaskin i sentrifugal takt. Og det første eg gjorde da eg kom heim i ettermiddag, også kalla kveld, var å skifta sko. Ta på ullgenser, vindjakke og refleksvest. Finna fram bandet og det var ein som ikkje let seg be to gong, for å seia det slik. Det heldt å seia “vi skal ut”, da vart det både piping og vill dans. Og det gjorde godt både for dei med to bein og dei med fire den turen ut.

 

Slik i all enkelheit.

 

8 kommentarer
    1. Det var jo nydelig det bildet fra fergekøen. Du fikk jo med hele himmelen. Kanskje den ikke ville vært så fin med ferga til kai 😉
      Men skummelt med glatt føre. Jeg er skikkelig glad for at det endte bra for deg. Men en skremmende opplevelse var det nok. Og selv om det var søppeldunker du risikerte å møte, så trenger man likevel ikke skadene på bil og diverse, som naturlig ville fulgt med.
      Viktig å kose seg med skriving. Det gjør jeg også. Men jeg klarer heller ikke å følge like godt med hver dag. Og heller ikke å skrive hver dag. Selv om jeg har god tid, har jeg ikke alltid energi til å tenke ut noe fornuftig å skrive 😉
      Du klarer alltid å skrive noe fint. Jeg beundrer det 🙂
      Ønsker deg en kjempefin natt, og at du får sove riktig godt. Du har enda noen dager igjen til å forberede til selskap. En hyggelig anledning det 🙂
      Klem <3

    2. Eva: Himmelen i går var helt spektakulær….så ut som det gikk loddrette sjøpumper eller tornadoer i horisonten i perioder. Det var skikkelig skiftene.

      Veldig glad for at jeg ikke brasa inn i de søppeldunkene :).

      Skjønner godt du ikke har energi til å skrive, for litt overskudd må en ha. Og jeg syns at til tross for plagene dine har bloggen din et lyst skjær over seg, den er optimistisk. Så jeg syns du klarer å skrive mye fint i din egen blogg. Men blir veldig glad over kommentaren din, så tusen takk :).

      Du må også ha en riktig god natt og en god søvn.
      Selskapet her jeg nesten bare fredagen og forberede……og det må gå :).

      Klem til deg 🙂

    3. Nydelig bilde av himmelen – sjøl om du ikke orket å gå ut av bilen. Jeg lo av søppeldunkkræsjet ditt, på grunn av måten du beskriver det. Det kunne jo gått riktig ille, og DA er det ikke morsomt! “Vaskemaskin som dunker i sentrifugalkraft…..” Slike små ordspill har jeg sansen for! De er noe av det som er med på å gi bloggen din det lille ekstra………

    4. Sovna før kl 23.00 i går jeg …og det er sjeldent, som regel blir kl over 24.00 før jeg legger meg…for jeg sliter med å sovne…så det var deilig for en gangs skyld å ikke å ligge å vri seg i timesvis 🙂
      Noen ganger går tida fort når en setter seg for å blogge, for som du sier blir det jo til at man samtidig kommenterer litt hos andre også…og selv om en ikke”må”det er det jo en hyggelig del av blogginga også 🙂 Pleier å ta et par “fridager”med blogginnlegg i uka jeg..for selv om jeg har god tid…går det utover nakken….
      Fint å høre at det tross alt gikk bra på glatta..ikke å spøke med det der..og den himmelen var vakker ja 🙂 Fin dag videre til deg<3

    5. karidansen: Takk, fin kommentar. Er nok ikke så glad i fraser, så ønsker å bruke orda litt annerledes. Men dette + nynorsken kan gjøre bloggen mindre tilgjengelig.
      Jeg hadde litt hjertebank etter den søppelkasse episoden. Men finn en varsku på føret. Skal snart sette meg i bilen, i dag snør det igjen – så må kostebilen. Men snart er våren her på ord’ntli :D.

    6. annebe: Så bra du fikk sove så tidlig. Du har hørt at det er søvnen før 24 som er den beste for oss (har hørt det jeg også, men hva hjelper det :).
      En behøver absolutt ikke blogg hver dag, og får du problem med nakken er det nødvendig for deg å ta skrivefritt. Men dette å skive og svare på blogger, det oppstår et slags “vennskap”…..bloggevennegjengen :))))).
      Jeg var letta da jeg hadde kontroll over bilen igjen, best det:).
      Superfindag til deg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg