Dagen gjekk

 

Den gjekk berre forbi. Dagen. Helsa så vidt. Har du det bra sa den.

 

Eg hadde ikkje tid til å svar på slikt. Det var for mykje å gjera. Hovudet var kopla litt ut. Liksom det berre sa tut-tut når eg tankane skulle bruka. Det var flatt tak og flatt batteri. Men føtene sto på jorda. Dei berre sto der og fekk bera vekta av dagen. Og av alt som gjekk skeis. Heilt av seg sjølv.

 

Godt over halvparten av ein dag var gått da eg ga opp å væra irritert. Ga opp å ville krypa inn i mi eiga hole. Eg ga meg berre over. Let våren bloma. Let folk på slutten av livsreisa møtest. Med krykkjer og gåstol. Før alt er for seint.


Seint på fredagskvelden sit eg i godstolen med datan i fanget. Eg kom og hit. Like før fredagen bikkar ein ny dag. Snart skal ljosa slokkast for natt og drøymer i møte med ein ny dag.

 

4 kommentarer
    1. av og til kan jeg man ha slike dager, men det kommer en ny dag. Kunsten er å se de positive ting ut i livet og man finner ut at livet er ikke så verst allikevel:)
      Ha en fin helg!

    2. det er slike dager en må ta imot kognetiv tenkning,spørre oss selv hva er det som tynger oss ned og hva er det som løfter oss opp,for meg så hørtes det ut som att du greidde å su det tunge til noe godt før dagen ble avsluttet og det er jo bra 🙂 håper du får en nydelig fin dag i dag

    3. foreignerat50: Alltid en ny dag, og det er bra :). Og det som kan oppleves ille om kvelden kan være helt ok om morgenen etter en natts søvn :).
      Takk for det, og en fin helg til deg også :)))).

    4. fruensvilje: Kognitiv tenkning tror jeg på…..og søvn :).Det var egentlig ikke så ille i går, men uka hadde vært for lang og jeg var for sliten 🙂
      Takk, håper du og får en nydelig dag. Så håper jeg det går bra med hofta di.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg