Ei veke att

 

Eg sit her og dinglar. Overtrøtt, overmett…..ja, det meste på over……

 

Denne dagen var eit mareritt før eg vakna. Den roa seg ned til ein travel dag i solskinet. Eg vakna fire, fem, seks  og da klokka var halv sju sto eg opp og trilla søpla med til vegen. Det var tømming.

 

Eg starta roleg, tok meg tid til kaffi og frukost. Men så ramla dagen i veg, i over elleve timar heldt eg det gåande. Og eg veit det er galskap. Eg blir sint på meg sjølv, det er akkurat slik strekking eg ikkje skal!

 

Men det er berre ei veke att. Om ei veke er eg framme. Framme ved det eg legg håpet mitt i no.

Muritunet!!

 

Først skal eg berga verda, ta månen ned og henge den opp igjen. Eg skal ta ein piruett, eg skal eta meg mett og alt skal gå rett. Rett.

Og rett. Tenk om det går galt. Tenk om eg gløymer noko.

 

Og om natta er kaoset i fullstendig.

 

No har eg likevel lagt denne dagen attom meg, og eg trur eg kom meg rimeleg heilskinna frå den. Eg har ein tamper dag igjen, der eg må blåhalda på husken.  Slik at ingen tankar dett ned.

 

Og så er det alt det private. Klede…..eg må ha meir enn eit treningsantrekk  når eg skal leve eit bevegeleg liv ein månad borte. Når eg skal rehabiliterast for å bli ung, lett og sprek med energien til ein rakett.

– Skal eg ta den byturen i morgon, for det er den einaste dagen?

 

Men så er det kneet, eg har oppdaga eg har eit kne. Eit kne som ikkje kan bøyast. Heilt bortkasta spør du meg. Kven har bruk for noko slikt? Så skal eg oppsøkje……….NEI, eg orkar ikkje lege!!!

 

Så er det bilen som trillar rundt med piggane ut……riktig nok omtrentleg heilt slitt ned. Men eg trur ikkje slikt gjer seg i mai likevel. Så eg må gjera noko med det, i verste fall kan det gå om eg får time måndags morgon, før eg køyrer. Køyrer sørover, over fjell og fjord……

…….med kofferten pakka-!

 

Ai, ai, ai……. kofferten!!!! Det er fælt det. Pakke ein koffert gjev meg skjelvingar inn til mitt innste. Tru eg tok knekken på all pakkekomfort da ungane var små og vi farta mellom besteforeldre i julehøgtider og andre dagar. Og eg var alt for oppteke av stilfulle ungar, med riktig antrekk, strømpene som passa til, hårpynt og smykke. Hattar og jakker og akkurat det skjerfet. Og det høyrde hanskar til. Kor var hanskane……????



Og til slutt skulle eg pakka åt meg sjølv og eg hadde vorte tjukk og hadde ingen klede, så da var pakkinga enno vanskelegare…….om det høyrest enkelt ut.

 

Og det er akkurat her eg skal gje meg. Gje meg med min skvaldrande klagesong.

– For det går bra, det går så bra.

Og i mitt indre ser eg koffertar, kne og bilhjul fyke rundt og rundt og rundt…..

 

Derfor skal eg sjå om eg finn ein illustrasjon (som fekk bli barna frå den gong eg pakka til fire) – til dette og rett og slett posta det. Når eg først har skreve meg inn i ein ny dato slik.

 

Gjeeeesp………….eg er i alle fall trøyt!!!!!

 

10 kommentarer
    1. Jeg ler…..til og med ganske høyt……sjøl om jeg aner alvor og en smule frustrasjon og oppgitthet bak de humoristiske skildringene. Det er ikke vanskelig å skjønne hvordan ståa er hos BforB, for her står det utrolig mye…mellom linjene!! Nei, pigger gjør seg ikke i mai…sjøl om de er aldri så nedslitte…. Du “klager” over energiløshet og dårlig økonomi på en svært så elegant og underholdene måte…;) MEN nå skal du til Muritunet og bli “Ung, lett og sprek” – i motsetning til De Tre bukkene som vi alle kjenner til! Koselige bilder av dine håpefulle! 😀

    2. Det blir godt for deg å komme deg bort litt. Bort der hvor andre skal hjelpe deg å ta vare på deg selv 🙂 Høres ut som en drøm 🙂
      Det er et evig stress når vi alltid vil ha alt så perfekt og være så punktlig. Jeg har jo selv erfart det. Og sånn er det jo, for de fleste. Og når man er alene om alt, så blir det ekstra mye å tenke på.
      Veldig koselige bilder 🙂 Kjekt å se sånne gamle minner 🙂

    3. he he ,tenker det går helt fint,ikke treng du noe fansy og fint heller i klesveien,her er det litt av hvert å se i klesstil ) ja det er både vaskemaskin og tørketrommel her også,10 kr pr vask og pulver holde huset.nesten så eg vil si att gode treningsko og evt.lettare innesko + utesko er det viktigste å huske,

    4. Eva: Håper bare jeg kommer meg bort….litt usikkert akkurat i kveld.
      Ja denne perfektheta er egentlig bare bortkasta. Da barna var små hadde vi en voksen til i husholdet, men han var veldig flink til å pakke sitt og sette seg i bilen og si han var ferdig…
      Ja, det er koselig å se på når barna var små….tror det var i går :)))).

    5. fruensvilje: Greit og ha noen skift tenkte jeg, men fant noe i dag jeg kanskje kjøper. Heldigvis har jeg sko…joggesko, gå-sko, fjellsko og ett par jeg brukte til aerobic (tror jeg) ……håper det holder.
      Men nå må jeg avvente hva legen finner ut, så unødvendig at jeg skulle få et dårlig kne. Føler meg som en skikkelig gammel dame.

    6. det holder i massevis og her gjør en bare så godt en kan innenfor smertegrensen,hver og en må kjenne etter hva en klarer ) her blir ingen tvunget til noe

    7. fruensvilje: Det var legen som mente jeg kanskje ikke burde dra, jeg vil ikke påstå jeg har vondt – det er bare ekkelt. Etter besøket i dag sa hun jeg kunne dra, om det ikke ble verre. Men har snakket med Muritunet og de hadde ingen motforestillinger. Så jeg kommer jeg :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg