Ei uverkeleg verd

 

Enn og berre tenkje på seg sjølv? Fire veker til ende……….

 

På ein måte kom eg i mål………eller………..eg kom i mål. Koffertar kom inn i bilen, sko, ting og tang. Det tok tid i lengder. Trudde mest ikkje eg kom meg i veg, for hovudet starta å slutta……..slutte å fungere.

 

Men så sat eg da der, i bilen og var på veg. Eg hadde ringt og sagt eg kom seint. I Kristiansund køyrde eg innom Stormberg på Futura. Dei gjev forresten  ein superbra service………..for og ha sagt det. Dette seier eg heilt for eiga rekning.

 

Eg kika ikkje på noko klokke, starta berre opp. To fergjer skulle eg ta. Begge fergen låg ved kai, eg kom som den siste bilen og ferga køyrde med ein gong eg var om bord…………er det ikkje det som heiter flow?

 

Så var eg framme etter og ha køyrd i fasinerande natur. Og naturen her har fjell stupbratt ned i sjøen. Toppane er kvite og nede på flata ved sjøen er verda ljosegrøn med blomane frukttre. Eg er i Valldal, eg er på Muritunet.

 

Eg er ferdig med to dagar. Fine, gode, slitsame dagar. Dagar som eg føler er eksklusive, dyrebare og med energi som gåve………..etter kvart.

 

I dag hadde eg noko fritid midt på dagen. Eg tok meg ein spasertur ved sjøkanten. Gjekk på rullesteinane og plukka med meg ein glitrande stein eg fann. For eit glitrande liv.

Her er nokre bilete frå turen.







 

14 kommentarer
    1. Så bra at du kom deg av garde. Da du endelig kom i gang, så fløt det. Ser trivelig ut med strandpromenade… Fire uker……. kjenn på hva du har mest utbytte av! Aner ikke om det er lagt opp til tett program der. Har vært på to rekreasjonsopphold sjøl. Det er noen år siden…. I dag hadde jeg kjørt litt mer mitt eget løp. Jeg trodde jeg måtte være med på “alt” som var av tilbud for å være “flink jente” ….der også… 😛 Kos deg! 😀

    2. Åh for noen nydelige bilder, nydelig natur, nydelige omgivelser. Bare det alene kan gi ro i sjelen <3
      Dette her blir godt for deg 🙂 Unner deg virkelig det 🙂 Og du kom deg jo avgårde, og brukte god tid på turen. Det er viktig, en god begynnelse 🙂
      Kos deg masse, masse 🙂 Klemmer godt og lenge <3

    3. Kjempefine bilder av et fint landskap. Det blir fint for deg å gå der de dagene du kan det 🙂
      Nå må du bare nyte å få servert god mat og bli kjent med trivelige mennesker. Og så får du nok en plan å følge av fysioterapeuten hvis du ikke allerede har fått det da.
      Ønsker deg masse lykke til med rehabiliteringen og håper du får fremgang på både energi, kondis og styrke 🙂

    4. God morgen 🙂 takk for en hyggelig spasertur,er jo ikke lenge siden du og eg var så heldige att vi fikk gå den stien sammen,det var så kjekt å bli kjent med deg på den andre siden av pcen :)du må kose deg masse og hils damene mine 🙂
      Det var litt rart å komme hjem for her har ikke våren kommet så langt som i Valldal,så nå får jeg nyte vår nr 2 her hjemme:) ønsker deg en fin fin dag

    5. For en nydelig plass du er på! Jeg kjenner roen gjennom bildene dine. Og så bra du brukte tiden du trengte for å komme frem.
      Dette er veldig bra, og jeg gleder meg på dine vegne, og til neste oppdatering 😀

    6. karidansen: JA – det er kjempebra, og jeg er kjempeglad. Var et godt tegn den flyten jeg opplevde der :D. Det er veldig fint her, og det er lagt opp et fellesprogram til den gruppa jeg er på, men i tillegg vil vi få individuell tilpasning. Dette “flinke jente” syndromet er ikke så bra – vi blir veldig oppfordra til og høre på oss selv. Men om en greier det godt nok ser en nok best i ettertid. Takker for råd, det er fint med gode innspill. Føler at jeg har behov for å trekke meg litt tilbake, ikke være oversosial.
      Takk, dette føles som skikkelig luksus – det handler kun om det gode livet for MEG :))).

    7. Eva: Det er nydelig, den lille turen i går var bare nydelig.
      Gleder meg til tiden framover, detter oppholdet skal brukes så godt som jeg evner. Og gjett om jeg er glad for at jeg kom meg i vei, det spøkte en stund for at dette ikke gikk.
      Takk, jeg skal kose meg og jobbe fram mot en bedre livskvalitet i bøtter og spann :)))).
      Takker for den gode klemmen og klemmer tilbake <3.

    8. Åse Helen: Takk skal du ha, det er nydelig her:). Jeg kommer til å benytte meg av strandområdet, absolutt.
      Jeg har ikke fått min individuelle plan ennå, men gjett – dette skal nytes. Og det er alltid trivelig og bli kjent med nye mennesker.
      Takk for det, ja dette håper jeg fører til en sterkt forbedra utgave av meg selv :))).
      Ha en riktig fin dag.

    9. fruensvilje: Heeeiiaaa :)))), kjempehyggelig å møte deg og gå strandpromenaden med deg. Og du var minst like trivelig som jeg allerede har oppfatta deg på bloggen din. Skal hilse til damene dine :).
      Er en tur innom hytta nå, hadde behov for litt alenetid før neste økt. Og så gikk jeg på meg gnagsår i går da jeg var ute og gikk med gruppa i en hel time (hadde ikke på meg sokker, rene dumskapen!!!). Men kneet tåler bevegelsene hittil…JUBLE!!
      Etter en hel måned vil jeg tro det er rart å komme hjem ja….og godt! Og fint og få en vår i reprise :), ofte går den for fort.
      Du må også ha en nydelig dag :))

    10. Fruemmel: Ja, her er det riktig nydelig. Kjente du på roen ja, det var kjempedeilig og en så god ro å rusle bortover der :)))
      Takk for at du gleder deg med meg, dette er helt luksussupert :))). Og jeg glede meg med din framgang, du er skikkelig flink syns jeg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg