Regn, regn, regn

Så våt som denne dagen er, bør det snart veksa ut finnar.

 

Eg har vore ut i bil. Eg har vore i eit møte. Eg har vore på vitjing.

 

Det er triveleg å sjå dei som det er lenge sidan ein har sett. Og eg fekk ein riktig så triveleg velkomst frå dei eg møtte. På fredag skal eg attende.

 

Eg fekk kjøpt meg minnebrikke og solsikkefrø. Trur eg skal baka litt i dag også. Det er rotete etter økta i går. Men eg må rydda opp.

 

Trur eg er i eit vakuum. I mine eigne tankar.

 

Det er så mykje eg kan gjera.

 

I dag vog eg meg. Vekta var gått ned 1,2 kilo frå sist onsdag, men eg er ikkje sikkert på om det er reelt. For ordentlege vekter viser høgare vekt enn badevekter er mi erfaring. Men no skal eg ikkje på vekta før om tre veker. Det er ikkje vekt som skal stå i fokus.

 

Og så har eg tatt av meg bandasjen på foten i dag. Eg har også hatt på meg sko.

 

Så om berre vaskemaskina har vore i orden no og det har slutta og regna så har alt vore bra. Eller mest alt bra. Eg har eit ynskje til, men det held eg for meg sjølv. For eg kan ikkje let det regna vekk.

 

Ha ein riktig fin regnfull- og regnfri dag. Sola kjem attende.

 

6 kommentarer
    1. Her er det faktisk en del blå himmel i dag..men det blåser …så sommer er det ikke :))
      Så bra du fikk en fin velkomst..eller det skulle jo bare mangle …
      Kan tenke meg du fortsatt er litt i vakum etter ei lang stund vekk…så litt baking høres bra ut :))
      Høres bra ut med vektnedgangen…motiverende det :)) Klem<3

    2. ja du får så solsikker så får dei skinne 🙂 det har eg og gjort.
      Det har regnet hele dagen hos oss også så eg har baka masse 🙂 kjekt å høre att det går bra med foten din,ha en fin kveld da

    3. Her skinner sola og det har den gjort i hele dag, men regnet kommer nok tilbake. Du har visst hatt en aktiv dag og jammen var det godt at foten var bedre. Kos deg i kvelden. 🙂

    4. annebe: Herlig med blå himmel. Men denne sommeren bør til å vise seg nå syns jeg.
      Det var koselig å oppleve at en blir satt pris på :))).
      Må liksom lære meg til å være hjemme igjen :).
      Jeg ønsker å bli lettere, men vil ikke fokusere for mye på det.
      Klem til deg også <3<3

    5. fruensvilje: Solsikkefrø til baking denne gang :). Men solsikker med de solfylte ansikt er vakre.
      Så at du har bakt, her har det bare blitt rundstykker med gulrot og cottage cheese i.
      Jeg er så vågal at jeg tar med foten ut på tur i sko og uten bandasje….har planer om at det skal gå bra.
      Håper du også har en fin kveld i regnværet….har vært ute og gått, det var frisk. Men hadde musikk på øret, så stappa i veg :))).

    6. natheless: Nyt sola :), du er heldig – slik passe lei av regn.
      Har nok kunne vært mer aktiv, men kom meg ut på en tur i kveld og det er jeg fornøgd med :).
      God natt :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg